ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Με τα "φτερά" της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πετάξει η Hewlett Packard (HP) τον Μάρτιο- Διπλασιασμός της εμπορευματικής κίνησης στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη

01:01 - 21 Φεβ 2014 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Με τα "φτερά" της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πετάξει η Hewlett Packard (HP) τον Μάρτιο- Διπλασιασμός της εμπορευματικής κίνησης στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Ένας χρόνος χρειάστηκε μετά την υπογραφή της σχετικής συμφωνίας μεταξύ Hewlett Packard, COSCO και ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να ξεκινήσουν τα πρώτα δοκιμαστικά σιδηροδρομικά δρομολόγια που θα μεταφέρουν τα εξαρτήματα της αμερικανικής εταιρείας από τον σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων της Cosco στον Πειραιά στο Παρντουμπίτσε της Τσεχίας, όπου και βρίσκεται η γραμμή συναρμολόγησης του τεχνολογικού κολοσσού.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο τέλος Μαρτίου αναμένονται τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια από τον Πειραιά έως την Τσεχία τα οποία θα μεταφέρουν δύο φορές την εβδομάδα προϊόντα της HP, διασχίζοντας έξι χώρες. Η δοκιμαστική περίοδος θα διαρκέσει τρεις μήνες κατά την διάρκεια των οποίων θα αξιολογηθεί η αποδοτικότητα της χρήσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η αποτελεσματικότητα της νέας αυτής υπηρεσίας.

trainosedromol200214

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών υπεγράφη την 1η Μαρτίου του 2013, δηλαδή έναν χρόνο νωρίτερα και μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2014, οπότε και ελπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι θα ξεκινήσει τα εμπορευματικά δρομολόγια, δεν έχει μπει στις ράγες.

Σε "τροχιά" ανόδου βρίσκονται και τα εμπορεύματα εντός της χώρας

Διπλασιασμός της κίνησης παρατηρείται στο εμπορευματικό δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη το οποίο ξεκίνησε την λειτουργία του τον περασμένο Δεκέμβριο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κίνηση εμπορευμάτων με τα τρένα του ΟΣΕ έχει αυξηθεί κατά 100% με αποτέλεσμα η διοίκηση της εταιρείας να σχεδιάζει την δρομολόγηση επιπλέον τρένων.

 

Σήμερα εκτελούνται δυο δρομολόγια την εβδομάδα και σκοπός είναι να αυξηθούν στα πέντε εβδομαδιαίως. Κύκλοι της διοίκησης σημείωσαν στο Reporter ότι "το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων με το τρένο διαμορφώνεται στα 260 ευρώ, ενώ η οδική μεταφορά με φορτηγό κοστίζει πλέον 500 ευρώ, λόγω της αυξημένης τιμής των καυσίμων αλλά κυρίως λόγω της σημαντικής αύξησης των τιμών των διοδίων".

trainosedrom200214

Πλέον κάθε ημέρα μεταφέρεται στις ράγες του ΟΣΕ φορτίο που ισοδυναμεί με 60 φορτηγά στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Συνολικά έχει υπολογιστεί ότι καθημερινά μετακινούνται στον εν λόγω άξονα 600 φορτηγά. Πλέον το μερίδιο που διαθέτει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέρχεται στο 10% του μεταφορικού έργου, ενώ οι επιδόσεις της παρέμεναν σταθερές εδώ και πολλά χρόνια μόλις στο 3%.

 

Πληροφορίες αναφέρουν, επίσης, ότι κυοφορείται ακόμη μία συμφωνία την οποία αναμένεται να συνάψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με μεγάλη εταιρεία για την μεταφορά των προϊόντων μέσω του δικτύου του ΟΣΕ. Οι ανακοινώσεις αναμένονται στο τέλος του μήνα.

 

Χαρά Αυγερινού

trainosedromo200214

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.