ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βλάβη στο σύστημα καταχώρησης αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας

15:35 - 13 Αυγ 2020 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Βλάβη στο σύστημα καταχώρησης αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας
Από την Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020, δεν λειτουργεί το online πληροφοριακό σύστημα καταχωρήσεων αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας (G-link) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λόγω σοβαρής βλάβης, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η εξυπηρέτησή των συναλλασσόμενων πολιτών.

Η Περιφέρειας Αττικής προέβη σε ανακοίνωση με αφορμή τη μη λειτουργία πληροφοριακού συστήματος καταχωρήσεων αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας (G-link).

Πατούλης: Σε διαρκή επικοινωνία για την άμεση επίλυση του προβλήματος

Η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει τους συναλλασσόμενους πολίτες με τις υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής ότι δεν είναι δυνατή η εξυπηρέτησή τους, για αιτήματα που αφορούν άδειες οδήγησης και άδειες κυκλοφορίας, δεδομένου ότι από την Τρίτη 11 Αυγούστου 2020 δεν λειτουργεί το on line πληροφοριακό σύστημα καταχωρήσεων αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας (G-link) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λόγω σοβαρής βλάβης.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, που είναι στην αρμοδιότητα του η λειτουργία του συστήματος, για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.

Σε μήνυμά του επισήμανε τα εξής:

«Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία των συναλλασσόμενων πολιτών, αλλά δυστυχώς δεν είναι στην αρμοδιότητά μας η επίλυση του προβλήματος που έχει προκύψει. Από την πρώτη στιγμή βρίσκομαι σε συνεχή επικοινωνία με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, το οποίο καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες, προκειμένου να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα.

Δυστυχώς αναδεικνύεται για άλλη μία φορά η επιτακτική ανάγκη να εκσυγχρονιστεί άμεσα το απαρχαιωμένο μηχανογραφικό σύστημα και να γίνει πιο αξιόπιστο προκειμένου να εξυπηρετεί τις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής εποχής, την διαλειτουργικότητα.

Από την πρώτη μέρα ανάληψης καθηκόντων μας δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση των πολιτών για όλα τα θέματα που αφορούν τις άδειες οδήγησης και την κυκλοφορία των οχημάτων. Στο πλαίσιο αυτό διεκπεραιώσαμε, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, πάνω από 100.000 εκκρεμότητες της προηγούμενης περιφερειακής διοίκησης ικανοποιώντας αιτήματα πολιτών, που είχαν παγώσει για πολλούς μήνες.

Η άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών είναι προτεραιότητα μας και σ΄αυτό το πλαίσιο διεκδικούμε ένα σύγχρονο, συνολικό ηλεκτρονικό σύστημα για τις μεταφορές, προκειμένου να μην επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα».

Τελευταία τροποποίηση στις 15:42 - 13 Αυγ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.