Μάλιστα, ο κ. Κουρέτας, τόνισε ότι το 2030 θα έχει ολοκληρωθεί και το «πολύπαθο μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ έχουν ξεκινήσει δοκιμαστικά στα 2/3 της γραμμής.
Από τους 15 σταθμούς της γραμμής 4 που θα έχει μήκος σήραγγας 13 χιλιομέτρων ο κ. Κουρέτας αναφέρθηκε:
- Στον Ευαγγελισμό που «λόγω διακλάδωσης έχει αρκετή δυσκολία»
- Στον σταθμό της Κυψέλης«όπου το έδαφος είναι ιδιαίτερα βραχώδες»
- Στο Κολωνάκιμε το «πολύ πυκνό αστικό περιβάλλον»
Αναφορικά με τα αναμενόμενα αρχαιολογικά ευρήματα, ο κ. Κουρέτας υπενθύμισε ότι «όλα πήγαν καλά και χωρίς καθυστερήσεις στο μετρό του Πειραιά και μάλιστα ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο θα είναι ζωντανό Μουσείο».
Τέλος, για τις διαμαρτυρίες κατά της κατασκευής μετρό στην πλατεία Εξαρχείων, ο εκπρόσωπος της Αττικό Μετρό, ανέφερε ότι «είναι ένας από τους 15 σταθμούς που «οριοθετήθηκε, μελετήθηκε και δημοπρατήθηκε το 2017 από την προηγούμενη κυβέρνηση και η σύμβαση πρέπει να τηρηθεί όπως και σχετική νομοθεσία».
Ο κ. Κουρέτας χαρακτήρισε εύλογες τις αντιδράσεις, αλλά υπενθύμισε και «τα κακά παραδείγματα» της Αγίας Παρασκευής και της Γεωπονικής που δεν δέχονταν μετρό και τώρα το ζητάνε».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr