ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Δημόσια συγγνώμη από την HSBC για τη φοροδιαφυγή των πελατών της

16:25 - 15 Φεβ 2015 | ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Δημόσια συγγνώμη από την HSBC για τη φοροδιαφυγή των πελατών της
Oι βρετανικές εφημερίδες δημοσιεύουν oλοσέλιδη επιστολή της HSBC, με την οποία η τράπεζα ζητεί συγγνώμη για τις καταγγελίες ότι βοηθούσε τους πελάτες της να φοροδιαφεύγουν.

 

 

Στην ανοιχτή επιστολή, που υπογράφει ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας Στιούαρτ Γκιούλιβερ, αναφέρεται ότι τα πρόσφατα δημοσιεύματα για τις παρελθούσες πρακτικές της τράπεζας ήταν μια «οδυνηρή εμπειρία» για τους πελάτες της, τους μετόχους και τους εργαζόμενους σε αυτήν.

Η τράπεζα ισχυρίζεται ότι η μεγάλη πλειονότητα των 140 προσώπων που κατονομάζονται στις σχετικές καταγγελίες ως πελάτες του ελβετικού παραρτήματός της έχουν πάψει να είναι πελάτες της και ότι η τράπεζα έκτοτε έχει θεσπίσει πολύ αυστηρότερα κριτήρια ως προς το ποιους δέχεται για πελάτες.

«Θα θέλαμε να καθησυχάσουμε και να αναφέρουμε κάποια γεγονότα που βρίσκονται πίσω από τις ιστορίες. Τα ΜΜΕ έδωσαν έμφαση σε ιστορικά γεγονότα που δείχνουν ότι οι προδιαγραφές με τις οποίες λειτουργούμε σήμερα δεν είχαν τεθεί σε ισχύ εξ ολοκλήρου στις ελβετικές δραστηριότητες μας οκτώ χρόνια πριν. Πρέπει να δείξουμε ότι αντιλαμβανόμαστε πως οι κοινωνίες που υπηρετούμε περιμένουν πολλά από εμάς. Για αυτό εκφράζουμε την ειλικρινή συγνώμη μας», σημειώνει. [...] Δεν έχουμε απολύτως καμία διάθεση να συνεργαστούμε με πελάτες που φοροδιαφεύγουν ή που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στα πρότυπά μας για το οικονομικό έγκλημα», καταλήγει η επιστολή.

 

Τελευταία τροποποίηση στις 17:08 - 15 Φεβ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.