ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Attica Bank: Τραπεζική εξυπηρέτηση μέσω Skype

12:20 - 20 Αυγ 2015 | ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Attica Bank: Τραπεζική εξυπηρέτηση μέσω Skype
Τη δυνατότητα συνομιλίας μέσω internet χωρίς τηλεφωνική χρέωση του πελάτη, βιντεοκλήσης και εξυπηρέτησης άμεσης αποστολής εγγράφων μέσω Skype παρέχει η τράπεζα.

Η Attica Bank, στo πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, καινοτομεί προσφέροντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία Skype, η οποία σταδιακά θα καλύψει το σύνολο των επιχειρηματιών και ιδιωτών πελατών της.

Μέσω της υπηρεσίας skype παρέχεται η δυνατότητα:

• Συνομιλίας μέσω internet χωρίς τηλεφωνική χρέωση του πελάτη.

• Βιντεοκλήσης με στελέχη της Τράπεζας, χωρίς να απαιτείται η χρήση του τηλεφωνικού αριθμού κλήσης αυτών.

• Εξυπηρέτησης άμεσης αποστολής εγγράφων (statements, αντίγραφο παραστατικού κλπ.)

• Συνδιάσκεψης περισσοτέρων του ενός χρηστών σε θέματα εργασίας ταυτόχρονα, μέσω Skype και τηλεφωνικών συνδέσεων.

• Επικοινωνίας μέσω οποιασδήποτε συσκευής που έχει την εφαρμογή Skype (Mobile, Tablet, SmartTVκλπ).

• Ασφάλειας επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών. Οι συνομιλίες προστατεύονται με ισχυρό έλεγχο ταυτότητας και κρυπτογράφηση.

• Ηλεκτρονικής καταγραφής των επαφών των χρηστών και προγραμματισμό συσκέψεων.

Με τη χρήση της νέας υπηρεσίας επιτυγχάνεται η αμεσότερη, ευκολότερη και αποδοτικότερη επικοινωνία των στελεχών της Τράπεζας με τους πελάτες της, με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.

Η νέα υπηρεσία Skype της Attica Bank εγκαινιάζει τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας, η οποία θα εμπλουτιστεί σύντομα με νέες καινοτόμες εφαρμογές.

Τελευταία τροποποίηση στις 12:28 - 20 Αυγ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.