ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η «νέα αγορά» της μικρολιανικής... γοητεύει τις τράπεζες

19:42 - 22 Σεπ 2016 | ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Η «νέα αγορά» της μικρολιανικής... γοητεύει τις τράπεζες
Η δυναμική είσοδος της Τράπεζας Πειραιώς στην αγορά της μικρής λιανικής αναδεικνύει έναν τομέα που είχε μείνει ανεκμετάλευτος μέχρι σήμερα από τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες, πλέον, καλοβλέπουν τον συγκεκριμένα κλάδο.

Η Πειραιώς ανακοίνωσε την Τετάρτη τη συνεργασία της με το Συνδικάτο Επαγγελματιών Περιπτερούχων - Καπνοπωλών και Ψιλικών Ειδών Αττικής και σύντομα αναμένεται να ακολουθήσουν κι άλλες τράπεζες αυτόν το δρόμο.

 

Η Εθνική Τράπεζα για παράδειγμα πρόκειται να ανακοινώσει σύντομα το i-bank Pay, το δικό της ηλεκτρονικό πορτοφόλι, το οποίο είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να μπορεί να ενσωματωθεί στις ταμειακές μηχανές των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

 

Και φυσικά, αυτές οι κινήσεις δεν γίνονται τυχαία, καθώς, όπως προκύπτει από τις μετρήσεις, ο κλάδος της μικρολιανικής, κυρίως περίπτερα, καταστήματα ψιλικών και mini-market, έχει σημαντικό τζίρο που αγγίζει τα 7 δισ. ευρώ.

 

Πρόκειται για συνολικά 30.000 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ως επί τω πλείστον περίπτερα και μίνι μάρκετ, τα οποία κάνουν τις συναλλαγές τους στη συντριπτική τους πλειοψηφία με μετρητά.

 

Οι τράπεζες λοιπόν βλέπουν μία "νέα αγορά" να ανοίγεται μπροστά τους, ενώ και οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων αυτών θεωρούν πως μπορούν να βγουν κερδισμένοι αν ενισχύσουν τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές. Λόγω της κρίσης, ο περισσότερος κόσμος έχει στραφεί στα μεγάλα μαγαζιά και τα σούπερ μάρκετ, ωστόσο, εκτιμάται πως αν έχουν την επιλογή χρήσης καρτών και στα συνοικιακά μαγαζιά, τότε είναι πιθανό να επιλέξουν να επιστέψουν σε αυτά, ιδιαίτερα για τις καθημερινές τους μικροαγορές.

Τελευταία τροποποίηση στις 20:05 - 22 Σεπ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.