ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σχεδιάζω το αύριο: Ιδέες και πρωτοβουλίες απέναντι στις οικονομικές δυσκολίες

14:33 - 05 Δεκ 2022 | ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Σχεδιάζω το αύριο: Ιδέες και πρωτοβουλίες απέναντι στις οικονομικές δυσκολίες
Όλες οι έρευνες και οι δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες δείχνουν πως η ακρίβεια αποτελεί το νούμερο 1 πρόβλημα για τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών. Και πώς να μην είναι έτσι από τη στιγμή που ο πληθωρισμός έχει φτάσει σε επίπεδα που είχαμε δεκαετίες να δούμε στη χώρα μας και που η ενεργειακή κρίση έχει ανεβάσει σε δυσθεώρητα επίπεδα τα κόστη για θέρμανση. Συνεπώς, η διαχείριση του εισοδήματος αποτελεί τον πιο δύσκολο γρίφο για τα νοικοκυριά κάθε μήνα.

Δεν έχει σημασία αν είναι κανείς μισθωτός, συνταξιούχος ή άνεργος. Η ζωή και η καθημερινότητα μπορεί πράγματι να αποδειχτούν, κατά καιρούς, δύσκολες και απρόβλεπτες για οποιονδήποτε πολίτη.

Υπάρχουν όμως λύσεις και τρόποι βοήθειας. Η σωστή διαχείριση μπορεί να δώσει λύσεις και να σας απαλλάξει από το άγχος της ανταπόκρισης στις προκλήσεις.

Κάθε περίπτωση βέβαια είναι ξεχωριστή και απαιτεί ειδική μεταχείριση. Δεν υπάρχει μία "μαγική" λύση για όλους, αλλά αν γίνει focus ανά περίπτωση είναι εφικτό να βρεθεί λύση που θα "νοικοκυρέψει" τα οικονομικά μας.

Η Εθνική Τράπεζα λοιπόν δεν προτείνει απλώς μία κοινή λύση για όλους, αλλά δίνει χρήσιμες ιδέες, προτάσεις και πληροφορίες κατά περίπτωση.

dyskolies

Μια πρωτότυπη ενότητα περιεχομένου βρίσκεται στο site της Εθνικής Τράπεζας και προτείνουμε να την επισκεφθείτε!

Το περιεχόμενο αποτελεί μία πρωτοβουλία της Εθνικής που περιέχει προτάσεις, ιδέες και έξυπνα tips, μέσα από άρθρα που πιστεύουμε ότι θα σας φανούν χρήσιμα.

pillar page module

Αν αντιμετωπίζετε οικονομικές δυσκολίες και θέλετε να βελτιώσετε τον τρόπο που διαχειρίζεστε τα οικονομικά σας ή να αναζητήσετε διαθέσιμες λύσεις και διευκολύνσεις, η Εθνική Τράπεζα και η ενότητα ‘Σχεδιάζω το αύριο’ είναι εδώ.

pillar page cut

Τελευταία τροποποίηση στις 14:34 - 05 Δεκ 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.