ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΕΥΔΑΠ: Συνέστησε υπηρεσία μεγάλων πελατών- 3,4 εκατ. ευρώ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές Κύριο

06:01 - 02 Οκτ 2018 | ΥΔΡΕΥΣΗ
ΕΥΔΑΠ: Συνέστησε υπηρεσία μεγάλων πελατών- 3,4 εκατ. ευρώ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές
Αρχείο με τους 154 μεγαλύτερους πελάτες της δημιούργησε η ΕΥΔΑΠ για επιχειρησιακούς λόγους με σκοπό να προσφέρει τον ύψιστο βαθμό παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης.

Η  νεοσυσταθείσα Υπηρεσία Μεγάλων Πελατών αποκάλυψε ότι το Α΄ Εξάμηνο του 2018 οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των Μεγάλων Πελατών ανήλθαν στα 3,4 εκ. ευρώ από τα οποία τα 1,08 εκ. ευρώ βρίσκονται σε διακανονισμό. Κατά το Α΄ Εξάμηνο του 2018 ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για τον σχεδιασμό και εγκατάσταση νέου συστήματος παρακολούθησης διελεύσεων στον χώρο εκκένωσης βυτιοφόρων και ετέθη σε πλήρη παραγωγική λειτουργία. Από το 2017 και μέχρι το τέλος του Α΄ Εξαμήνου του 2018 επεγράφησαν 120 Ιδιωτικά Συμφωνητικά Διέλευσης στο ΚΕΛΜ με τη χρήση σύγχρονου ηλεκτρονικού Συστήματος Ελέγχου Διελεύσεων και έχουν ενταχθεί και χορηγηθεί e-pass σε 230 βυτιοφόρα. Οι συνολικές εισπράξεις του ΚΕΛΜ ανήλθαν για το Α Εξάμηνο του 2018 σε 1,04 εκ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Το επενδυτικό πρόγραμμα της ΕΥΔΑΠ το β’ εξάμηνο του 2018

Η ΕΥΔΑΠ έχει θέσει ως απόλυτη προτεραιότητα την πορεία προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της εταιρείας, υποστήριξης της καινοτομίας και προώθησης του στρατηγικού προσανατολισμού ψηφιακής ανάπτυξής της, η ΕΥΔΑΠ έχει ήδη δρομολογήσει, μεταξύ άλλων, τα εξής: • Διακυβέρνηση δεδομένων (Data Governance) ως βασικό πυλώνα για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της εταιρείας και αξιοποίηση των εταιρικών δεδομένων μέσω ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων, στο πλαίσιο των συστημάτων Big Data. • Έρευνα για την αξιοποίηση προηγμένων τεχνικών Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης (Machine Learning & Artificial Intelligence). • Ενίσχυση της εξωστρέφειας, προτείνοντας και γεφυρώνοντας δράσεις και στρατηγικές μεταξύ φορέων δημοσίου – ιδιωτικού τομέα, πανεπιστημίων και ανεξάρτητων αρχών με προτεραιότητα τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εταιρείας. Ενόψει της υπογραφής της νέας σύμβασης με το Ελληνικό Δημόσιο, αναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2018, να διαμορφωθεί το γενικό πλαίσιο της σύμβασης, καθώς η υπάρχουσα λήγει τον Οκτώβριο του 2019.

Σε ποιους δήμους κινήθηκαν διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης

Στις 30 Ιουνίου 2018 , οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των ΟΤΑ προς την ΕΥΔΑΠ, ανήλθαν σε 36,6 εκ. ευρώ. Από αυτά, τα 11,4 εκ. ευρώ αντιστοιχούν σε ποσά για τα οποία έχει ήδη υπογραφεί σύμβαση ρύθμισης οφειλών. Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές στις 31 Δεκεμβρίου 2017 είχαν ανέλθει σε 39,7 εκ. ευρώ. Για οφειλές συνολικού ύψους 23,3 εκ. ευρώ που αντιστοιχούν στους Δήμους Μαραθώνα, Φυλής, Κορυδαλλού, Διονύσου, Ωρωπού και Μεγαρέων κινήθηκαν οι διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης. Οι συνολικές εισπράξεις από τους Ο.Τ.Α. το Α΄ Εξάμηνο του 2018 ανήλθαν σε 23,3 εκ. ευρώ έναντι 19,9 εκ. ευρώ του Α΄ Εξαμήνου του 2017, ήτοι αύξηση κατά 17%. Συνολικά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο εισπράξαμε από το Δήμο Σαλαμίνας το ποσό των 4,2 εκ. ευρώ.

Ανέστης Ντόκας

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.