Όπως δείχνουν τα στοιχεία, τον Μάιο, η πτώση της ήταν μόλις 0,66% σε σχέση με τον Μάιο του 2010, όταν τα άλλα κύρια μέσα συνέχισαν να έχουν σημαντικές απώλειες: -19,36% τα περιοδικά, -12,32% οι εφημερίδες, -31,44 το ραδιόφωνο.
Στο σύνολο 5μηνου ωστόσο, η πτώση της διαφήμισης στην τηλεόραση φθάνει το 13,59%, ενώ τις μικρότερες απώλειες φαίνεται να έχουν οι εφημερίδες, με πτώση κάτω του 10% (-9,77%).
Τα περιοδικά εξακολουθούν να χάνουν κονδύλια (-22,36%), ενώ το ραδιόφωνο συνεχίζει να «αιμορραγεί» με απώλειες που έφθασαν το 30,36%.
Πηγή: Media Services, Ποσά σε ευρώ
* Τον Ιανουάριο του 2011, αποχώρησαν από τη μέτρηση οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Μελωδία, Athens DJ και Rock FM, ενώ τον Απρίλιο οι σταθμοί Love και Happy. H σύγκριση ίδιων σταθμών τον Μάιο του 2010 με τον Μάιο του 2011 δείχνει μείωση 14,08%, ενώ του 5μηνου 2010 και 2011 δείχνει επίσης μείωση 14,56%.
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Πτώση της διαφημιστικής δαπάνης
12:19 - 09 Ιουν 2011 | ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Συνεχίζεται η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης το 5μηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Ωστόσο είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η πτώση στην τηλεοπτική διαφήμιση φαίνεται να «φρενάρει».
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.