ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

(upd 3) 'Αερομαχία' Olympic Air - Aegean

13:46 - 17 Σεπ 2009 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Aναπάντητη άφησε η Aegean Αirlines την ευθεία επίθεση που εξαπέλυσε (τα "σκάγια" πήραν και το υπουργείο Εξωτερικών) ο επικεφαλής του ομίλου Marfin Ανδρέας Βγενόπουλος, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για τη νέα Ολυμπιακή, την Olympic Air. Σε ανακοίνωσή της η Aegean, απλώς "καλωσορίζει" στον ανταγωνισμό τη νέα Ολυμπιακή.

Ο κ. Βγενόπουλος, με αφορμή ερώτηση για τις άγονες γραμμές, δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι «πραγματοποιούνταν στο παρελθόν μη σύννομοι διαγωνισμοί, οι οποίοι εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα συγκεκριμένων εταιρειών». «Το πάρτι των παράνομων διαγωνισμών τελείωσε, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Α. Βγενόπουλος.

Ο επικεφαλής του ομίλου Marfin αποκάλυψε ένα μνημόνιο κατανόησης που υπογράφτηκε μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας και αφορούσε πτήσεις προς την Κωνσταντινούποληκαι στην οποία η Aegean είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον ενώ προΰπαρχε ρήτρα ότι τις γραμμές αυτές θα τις εξυπηρετεί η Ολυμπιακή.

O κ. Βγενόπουλος επισκέφθηκε τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών τον κ, Πλατύ ο οποίος δεν γνώριζε τι ακριβώς είχε συμβεί.

Τρεις μέρες αργότερα επικοινώνησε με τον κ. Βγενόπουλο και τον ενημέρωσε ότι ουσιαστικά υπήρξε παρέμβαση του υπουργείου Εξωτερικών.

Ο κ. Βγενόπουλος διερωτήθηκε πως η Aegean και ο κ. Βασιλάκης έμαθε για τον διαγωνισμό αφού ποτέ δεν προκηρύχθηκε και διερωτήθηκε, «μάλλον ο κ Βασιλάκης θα περνούσε έξω από το υπουργείο Εξωτερικών θα έστησε αυτί και έτσι θα το έμαθε»

Ο επικεφαλής της Marfin επιτέθηκε με σφοδρότητα κατά της Aegean τονίζοντας ότι η συγκεκριμένη εταιρία δείχνει ότι ενδιαφέρεται μόνο όταν δεν της βγαίνουν οι σχεδιασμοί της. Όταν προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την Ολυμπιακή δεν κατήλθε στον διαγωνισμό αλλά εν συνεχεία όταν εκδήλωσε ενδιαφέρον η MIG, ξαφνικά άρχισε να ενδιαφέρεται.

Το ίδιο συνέβη και με το θέμα των άγονων γραμμών και όπως τόνισε ο κ. Βγενόπουλος καλώς και ακυρώθηκε

«Ποιοι κόπτονται για τον ανταγωνισμό, οι άλλοι η Aegean είπε χαρακτηριστικά , εμείς επιζητούμε τον ανταγωνισμό, τον υγιή και τον διαφανή».

Στο μεταξύ, η Olympic Air ανακοίνωσε συνεργασίες με 4 αεροπορικές εταιρείες, την Delta Airlines,  την KLM, την  Etihad και  την Cyprus Airways, ανακοίνωσε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Αντώνης Συμιγδαλάς.

Ο ίδιος, επανέλαβε πως το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 1,1 δισ. δολ. 

Η Olympic Air, είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις πτήσεις σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού με σύγχρονα αεροσκάφη που αποτελούν τον νεώτερης ηλικίας αεροπορικό στόλο στην νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η Marfin Investment Group (MIG) υπέγραψε στις 30 Απριλίου τις συμφωνίες για την εξαγορά περιουσιακών στοιχείων της Ολυμπιακής και λίγο πριν συμπληρωθούν πέντε μήνες η Olympic Air,είναι έτοιμη από την 1η Οκτωβρίου να ξεκινήσει το πτητικό της έργο. Στο διάστημα αυτό, δημιουργήθηκε η νέα αεροπορική εταιρεία, χάρη στην αφοσίωση και την σκληρή δουλειά εκατοντάδων στελεχών που δέχθηκαν την μοναδική αυτή πρόκληση.

Από την πρώτη ημέρα δημοσίευσης των αγγελιών για την επιλογή προσωπικού, η εταιρεία δέχθηκε 43.000 αιτήσεις από τις οποίες επιλέχθηκαν πάνω από 17.000 άτομα και πραγματοποίησαν συναντήσεις με στελέχη της Olympic Air και συμβούλους ανθρώπινου δυναμικού της MIG.

Σήμερα έχουν προσληφθεί 5.000 άτομα τα οποία κατανέμονται στις τρείς εταιρείες που αποτελούν τον όμιλο: την εταιρεία πτητικού έργου Olympic Air, την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και την τεχνική βάση Olympic Engineering.Η διοίκηση και το προσωπικό της εταιρείας θα συνεχίσουν να εργάζονται εντατικά προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι στόχοι που είναι:

Μεγιστοποίηση της πρόσβασης επιβατών από και προς την Ελλάδα.

Παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, με έμφαση στην ακρίβεια προγράμματος πτήσεων, καθώς και στη φιλική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του επιβάτη.

Ανάληψη της κύριας θέσης στο εσωτερική αγορά.

Σύναψη συμφωνιών με αξιόπιστους αερομεταφορείς για τη διενέργεια πτήσεων κοινού κωδικού (code-share) και τη σύναψη εμπορικών σχέσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ο στόλος της Olympic Air θα αποτελείται σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα δεκαέξι είναι Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400,πέντε BombardierDash 100 και ένα ATR – 42. Ήδη απ

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.