ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Eλληνοιρλανδικός πόλεμος για τη Ryanair

08:22 - 18 Οκτ 2012 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Eλληνοιρλανδικός πόλεμος για τη Ryanair
Διχάζει το φτηνό αλλά με μεγάλη προμήθεια εισιτήριο
Με σχεδιασμό για νέες πτήσεις από 12 προορισμούς για τη Ρόδο και 11 για την Κω, που αναμένεται να ξεκινήσουν στις 31/3/2013, η ιρλανδική Ryanair, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους απαντά στην έντονη αρνητική κριτική που δέχεται από πολλούς ανθρώπους του τουρισμού για τις πρακτικές που ακολουθεί.
 
Οι πτήσεις αφορούν αεροδρόμια από Γερμανία, Μ. Βρετανία, Βέλγιο, Ιταλία, και Λιθουανία (Kaunas) καθώς και Νορβηγία για την Κω και Σουηδία για τη Ρόδο. Ωστόσο παρά την ανακοίνωση, ακόμα δεν είναι ανοικτές για κρατήσεις, ενώ η συνήθως επιθετική στρατηγική προσφορών, που τις συνοδεύει στο άνοιγμα, δεν έχει ακόμα γίνει γνωστή.
 
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρία ζητεί μπόνους ανά επιβάτη,  κοινό πρόγραμμα προβολής των ελληνικών προορισμών, σε περιοχές απ΄ όπου απογειώνονται τα αεροσκάφη της. Αυτό, όμως, συναντά την έντονη κριτική τοπικών παραγόντων σε Κρήτη, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα και Δωδεκάνησα, που κάνουν λόγο για νόθευση του ανταγωνισμού, αλλά και  μη ικανοποιητική απόδοση των όσων κεφαλαίων δαπανώνται σε τέτοιες στρατηγικές προώθησης.
 
Ήδη ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, παρά τις αντιδράσεις, έχει διαμηνύσει στην εταιρία ότι δεν επιθυμεί να συνεχίσει την όποια συνεργασία. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και πολλοί στην Κέρκυρα, όπου βρίσκεται σε εξέλιξη αντιπαράθεση για τα 360.000 ευρώ που συζητούνται ως "συνδιαφήμιση". Πολλοί φορείς αρνούνται να καταβάλουν τα απαιτούμενα ποσά εκτιμώντας ότι κάτι τέτοιο αποτελεί εκμετάλλευση. Ωστόσο, με επίδειξη ρελάνς η εταιρία ανακοίνωσε από την ιστοσελίδα της και μία νέα πτήση για Κέρκυρα, από το Ντίσελντορφ, από τις 21 Μαρτίου ως κίνητρο. Βέβαια, κατά το πρόσφατο παρελθόν η ίδια έχει επιλέξει να περικόψει δρομολόγια σε περιπτώσεις που δεν τα βρίσκει με τοπικούς παράγοντες.
 
Ενδεικτική είναι κι η σφοδρή αντίδραση μελών του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου σε προθέσεις κοινών προγραμμάτων προβολής με τη Ryanair. Ωστόσο δε λείπουν και αυτοί, που προβάλλουν τα αποτελέσματα αύξησης αεροπορικών αφίξεων, (π.χ. Χανιά 7%) ως απόδειξη της θετικής συνεισφοράς των εταιριών χαμηλού κόστους στη συντήρηση αυξημένου τουριστικού ρεύματος σε μια δύσκολη περίοδο και στο άνοιγμα νέων αγορών.
Τελευταία τροποποίηση στις 12:17 - 18 Οκτ 2012
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.