ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Aegean: Στόχος η προώθηση ελληνικών προϊόντων στις πτήσεις

23:59 - 06 Μαϊ 2014 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Aegean: Στόχος η προώθηση ελληνικών προϊόντων στις πτήσεις
Αύξηση της διεθνούς κίνησης από το 2009 της τάξης του 42% και αύξηση των εσόδων με βάση τα χλμ επιβατών κατά 44% επίσης από το 2009 καταδεικνύουν τα στοιχεία της Aegean Airlines, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Ευτύχιος Βασιλάκης, ο από το βήμα του Διεθνούς Συνεδρίου που διοργανώνει το Economist με τίτλο Ευρώπη και Αραβικός Κόσμος.

Σε σχέση με το "πρώτο κοινό βήμα" της Aegean με την Olympic Air, ο κ. Βασιλάκης έκανε λόγο για 50 αεροσκάφη (από 45), 8 περιφερειακές βάσεις (από 7, προστέθηκαν τα Χανιά) και 45 διεθνείς προορισμούς από την Αθήνα (από 32), με 1,1 εκατ. νέες θέσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο (συνολικά 13 εκατ. θέσεις το 2014).

 

Μεταξύ άλλων, ο κ. Βασιλάκης επισήμανε ότι κατά τη διάρκεια των πτήσεων η εταιρεία επιδιώκει την προώθηση ελληνικών προϊόντων. Μίλησε, δε, για αναζήτηση ευκαιριών ανατολικά και νοτιοανατολικά της Ελλάδας (Τουρκία, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Λίβανος, Αίγυπτος).

aegea070514

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.