ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βραβεύτηκαν για την ταχύτητα εξυπηρέτησης AEGEAN και Olympic Air

10:15 - 05 Οκτ 2015 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Βραβεύτηκαν για την ταχύτητα εξυπηρέτησης AEGEAN και Olympic Air
Με το Fast Travel Green Award βράβευσε την AEGEAN και την Olympic Air η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (International Air Transport Association- ΙΑΤΑ), για τις τεχνολογικές εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των επιβατών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η AEGEAN έλαβε την 6η και η Olympic Air την 7η θέση μεταξύ 79 ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών μελών της ΙΑΤΑ που λαμβάνουν το Green Award.

Το «Fast Travel Program» εστιάζει σε έξι τομείς της εμπειρίας ενός επιβάτη στο αεροδρόμιο: self-check-in, αποσκευές ready-to-go, έλεγχο ταξιδιωτικών εγγράφων, επανα-κράτηση πτήσεων, self-boarding, και self service ανεύρεσης αποσκευών.

Η AEGEAN και η Olympic Air βραβεύτηκαν στην κατηγορία Green του «Fast Travel Program», αποτελώντας τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα που λαμβάνουν τη σχετική διάκριση, καλύπτοντας τα κριτήρια self-check-in, bag recovery (ανεύρεση αποσκευών μέσω self-service kiosks), αποσκευών ready-to-go, για τις σχετικές υπηρεσίες, που προσφέρουν στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».

Οι επιβάτες της Αegean και της Olympic Air που ταξιδεύουν από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μπορούν να τυπώνουν μόνοι τους την ετικέτα αποσκευών τους από τα Self Service kiosks της εταιρείας και να παραδώσουν τις αποσκευές τους στο ειδικό σημείο απόθεσης αποσκευών της ΑEGEAN και της Olympic Air (Self-Tagging Baggage Drop Off). Παράλληλα η ΑEGEAN ήδη προγραμματίζει την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Self-Boarding, Home Printed Baggage Tag και Automated Check-in.

Το «Fast Travel Program» της IATA στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, μειώνοντας το χρόνο αναμονής στα αεροδρόμια, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους και στην ακρίβεια των ωραρίων των αεροπορικών εταιρειών.

Τα βραβεία παρέλαβε ο κ. Πάνος Νικολαΐδης, Διευθυντής Υπηρεσιών Εδάφους της AEGEAN και της Olympic Air από τον κ. Mike Higgins, European Regional Director of the Airport, Passenger Cargo and Security division της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ).

«Η AEGEAN επιδιώκει και καταφέρνει να παρέχει προηγμένης τεχνολογίας υπηρεσίες στην Ελλάδα, μέσω της χρήσης των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την ενίσχυση της συνεργασίας μας με τους αερολιμένες και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε οι επιβάτες μας να απολαμβάνουν την καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία με την εταιρία από το check-in μέχρι την επιβίβαση» δήλωσε ο κ Νικολαΐδης.

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.