ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το «δεν πετάμε Αθήνα» που έγινε «εκτελούμε πλέον 19 δρομολόγια»

12:50 - 25 Φεβ 2016 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Το «δεν πετάμε Αθήνα» που έγινε «εκτελούμε πλέον 19 δρομολόγια»
Έχουν χαρακτηριστεί ως οι «μεσόγειοι του Βορά». Θα μπορούσαν κάλλιστα να ζουν στο νότο. Οι Ιρλανδοί της Ryanair δεν αφήνουν την παραμικρή αμφιβολία για το εκρηκτικό τους ταμπεραμέντο ακόμη και όταν πρόκειται για τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Από το «δεν πατάμε το πόδι μας στην Αθήνα αν δεν μας προσφέρει μηδενικά τέλη χρήσης ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» κατέληξε τρία χρόνια αργότερα να εκτελεί 19 δρομολόγια, με έξι αεροσκάφη που έχει εγκαταστήσει στις βάσεις που διατηρεί στα ελληνικά αεροδρόμια.

«Ο τουρισμός αποτελεί το success story αυτής της χώρας» υποστήριξε κατά την τελευταία του επίσκεψη στην Αθήνα ο επικεφαλής της Ryanair Michael O’Leary, ο οποίος δεν παρέλειψε να καταθέσει και το πολιτικό του σχόλιο, σημειώνοντας ότι η Ελληνική κυβέρνηση θα έπρεπε να έχει επενδύσει περισσότερο στην ανάπτυξη αυτού του προϊόντος.
Παρά τις «μπηχτές», ο O’Leary, έχει αφήσει πίσω του τις εκρηκτικές εκφράσεις που αποτελούσαν σήμα κατατεθέν της εταιρείας μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Όσο μεγαλώνει σε όγκο και δραστηριότητα η χαμηλού κόστους ιρλανδική αεροπορική εταιρεία, τόσο πιο στωική γίνεται και η προσέγγισή της.

 

Η είσοδός της, στην ελληνική αγορά το 2014 αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη, καθώς λίγους μήνες νωρίτερα (τον Μάιο του 2013) είχε φροντίσει δια στόματος του τότε αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου της Ryanair, Μάικλ Κόλεϊ, να διατυμπανίσει ότι η Ryanair δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει στην Αθήνα, παρά μόνο εάν της προσφερθούν μηδενικά τέλη χρήσης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Η προνομιακή μεταχείριση, που διεκδίκησε από τον ΔΑΑ δεν της προσφέρθηκε ποτέ, αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε, ύστερα από λίγους μήνες, την άφιξή της στην Αθήνα την... πρωταπριλιά του 2014.

 

Το αυξημένο τουριστικό ρεύμα από και προς τη χώρα εξάλειψε και το παραμικρό ίχνος εκβιαστικής διάθεσης από πλευράς Ryanair, που πίεζε τη διοίκηση του ΔΑΑ και την τότε ελληνική κυβέρνηση να της παράρχουν κίνητρα προκειμένου να «έρθει» στη χώρα. Οι καταγγελίες και οι φωνές προς πάσα κατεύθυνση, από στελέχη της ιρλανδικής εταιρείας έδωσαν τη θέση τους σε νηφάλιες προαναγγελίες προσθήκης νέων προορισμών και αύξησης συχνοτήτων.

 

Έξι νέες πτήσεις την επόμενη χειμερινή περίοδο
Πριν από λίγες ημέρες η Ryanair ανακοίνωσε την προσθήκη έξι νέων δρομολογίων στο χειμερινό της πρόγραμμα από την Αθήνα. Συγκεκριμένα θα εκτελεί καθημερινά πτήσεις προς Βουκουρέστι, Σόφια, Μύκονο, ενώ θα συνδέει την Αθήνα με την Μπολόνια τέσσερις φορές την εβδομάδα, με τη Μάλτα τρεις και το Δουβλίνο δύο φορές την εβδομάδα. 
Παράλληλα η Ryanair προγραμματίζει την ενίσχυση των πτήσεων της προς Ρόδο και Ρώμη, που θα συνδέονται τρεις φορές κάθε ημέρα με την Αθήνα. Κατά την προσεχή χειμερινή περίοδο θα εκτελεί 19 δρομολόγια στην Ελλάδα, ενώ το χειμώνα θα εγκαταστήσει ακόμη ένα αεροσκάφος στα υφιστάμενα πέντε, που διατηρεί στις βάσεις των ελληνικών αεροδρομίων. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της Ryanair, θα αυξήσεις κατά 25% τους πελάτες της που θα φτάσουν τα 3,4 εκατ. ετησίως.

 

Χαρά Αυγερινού

Τελευταία τροποποίηση στις 13:14 - 25 Φεβ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.