ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Wi-Fi αέρος και πωλήσεις μέσω Facebook από τη Lufthansa

07:15 - 15 Μαϊ 2017 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Η ψηφιοποίηση των παρεχόμενων αεροπορικών υπηρεσιών βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Lufthansa, τόσο σε σχέση με τη στρατηγική πωλήσεων, όσο και στην εμπειρία που προσφέρει στον επιβάτη. Σύμφωνα, με τα όσα ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στο INNOVATHENS - HUB OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του Δήμου Αθηναίων, η εταιρεία εγκαινιάζει το Chatbot Mildred μέσω του οποίου γίνεται αναζήτηση και πώληση θέσεων σε χρονικό ορίζοντα 9 μηνών στην πλατφόρμα Facebook Messenger.
Επίσης η Lufthansa προσφέρει Internet εν πτήσει σε όλες τις ευρωπαϊκές διαδρομές τόσο της Lufthansa όσο και της Austrian Airlines, μέσω της σύγχρονης δορυφορικής τεχνολογίας Inmarsat. Στο άμεσο μέλλον θα ακολουθήσει η επέκταση του δικτύου εν πτήσει και στη Eurowings. Στην ουσία στο αεροσκάφος θα τοποθετηθεί μια κεραία η οποία θα επικοινωνεί με ένα δορυφόρο (Inmarsat-GX satellite) ο οποίος θα λαμβάνει σήμα από έναν επίγειο σταθμό διανέμοντας το στην ουσία στους αιθέρες.
 
Όπως ανέφερε ο Boris Ogursky, Υπεύθυνος Σχέσεων κι Επικοινωνίας του Ομίλου, από τον Μάιο του 2017 το Wi-Fi θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα αεροσκάφη του στόλου Α320 του Ομίλου Lufthansa το 2018 με ένα έξτρα κόστος ανάλογα με τα δεδομένα που θα χρησιμοποιεί ο κάθε επιβάτης.
 
Το FlyNet Message, με το οποίο οι επιβάτες θα μπορούν επικοινωνούν μέσω των μέσω κοινωνικής δικτύωσης κατά την διάρκεια της πτήσης θα κοστίζει 3 ευρώ, το σερφάρισμα μέσω της υπηρεσίας FlyNet Surf θα κοστίζει 7 ευρώ ενώ το live streaming κατά την διάρκεια της πτήσης που καταναλώνει πολύ περισσότερα δεδομένα θα διατίθεται υπό την επωνυμία FlyNet Stream και θα κοστίζει 12 ευρώ.
 
Επίσης η Lufthansa δημιούργησε το του Companion App μέσω του οποίου οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέγουν το πρόγραμμα ψυχαγωγίας τους (ταινίες, σήριαλ, μουσικά άλμπουμ, audio books, video games, ψυχαγωγικά προγράμματα για παιδιά αλλά και 3D interactive programme), έως κι έξι εβδομάδες νωρίτερα. αν υπάρχει συγχρονισμός του προσωπικού playlist με την οθόνη στο πίσω κάθισμα μέσω της φορητής συσκευής του επιβάτη ενώ θα είναι διαθέσιμες 100 ταινίες, 200 τηλεοπτικά, για την παρακολούθηση της πτήσης.
 
Παράλληλα θα διευρύνει και τις επιλογές της ενημέρωσης αφού θα υπάρχουν διαθέσιμες on board 250 εφημερίδες και περιοδικά σε 18 γλώσσες έως και 3 ημέρες νωρίτερα από την πτήση σε ένα πρόγραμμα ονόματι ejournals εύκολο στη χρήση.
 
Τελευταία τροποποίηση στις 22:22 - 14 Μαϊ 2017
Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.