ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αντί για Θεσσαλονίκη... Τιμισοάρα- Σπίρτζης εναντίον Ryanair-Η συγγνώμη της εταιρείας

19:59 - 05 Ιαν 2019 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Αντί για Θεσσαλονίκη... Τιμισοάρα- Σπίρτζης εναντίον Ryanair-Η συγγνώμη της εταιρείας
Λόγω της κακοκαιρίας στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης, πτήση της Ryanair, δεν προσγειώθηκε ποτέ στη συμπρωτεύουσα και μετέφερε τους επιβάτες στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας! Οι επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν για ώρες. Η εταιρεία αρχικά ανακοίνωσε πως θα τους μεταφέρει οδικώς στη Θεσσαλονίκη, αλλά τελικά πέταξαν με έκτακτη πτήση της Aegean, έπειτα από πρωτοβουλία του υπουργείου Μεταφορών.

Ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης, με δηλώσεις του επιτέθηκε στην εταιρεία Ryanair, τονίζοντας πως δεν συμπεριφέρθηκε σωστά τους επιβάτες, καθώς θα μπορούσε, εφόσον ήταν αδύνατο να γίνει η προσγείωση στο "Μακεδονία", να προσγειωθεί σε κάποιο άλλο αεροδρόμιο, τουλάχιστον εντός Ελλάδας.

«Το περιστατικό ήταν τραγικό. Είναι προφανές πως η αεροπορική εταιρεία επέλεξε αυτό το δρομολόγιο για λόγους κόστους, αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, και αυτό το πιστεύω γιατί τη στιγμή που ήταν αδύνατη η προσγείωση στο αεροδρόμιο Μακεδονία λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, υπήρξαν πολλά αεροδρόμια ως επιλογή. Ήταν ανοιχτά όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας. Μάλιστα, ενημερώθηκα ότι ήταν και άθλια η αντιμετώπιση της εταιρείας προς τους ταλαιπωρημένους επιβάτες», σχολίασε ο Χρήστος Σπίρτζης στο ΘΕΜΑ 104,6.

«Σε τέτοιες εξαιρετικές περιπτώσεις την ευθύνη για το  σχέδιο πτήσης την έχει η αεοπορική εταιρεία. Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ως μέριμνα την κοινωνική ευθύνη και την ανάγκη των πολιτών, αλλά το κόστος. Ετσι, μόλις ενημερωθήκαμε ναυλώσαμε αεοροσκάφος της Aegean για να μεταφερθούν με ασφάλεια οι επιβάτες στη χώρα μας. Δεν είχαμε καμία ενημέρωση από την Ryanair», κατέληξε.

Συγγνώμη ζητά η Ryanair

Η Ryanair από τη μεριά της, έπειτα από ώρες σιωπής και αφού οι σχεδόν διακόσιοι επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία απολογείται, αλλά σημειώνει πως έκανε ό,τι καλύτερο από την πλευρά της:

«Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση. Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα. Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας».

Η θέση της Fraport

Ανακοίνωση για τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" εξέδωσε και η Fraport, που το διαχειρίζεται λέγοντας πως ο αεροδιάδρομος έμεινα ανοιχτός, παρά τη χιονόπτωση και πως οι όποιες καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων είχαν να κάνουν με την ομίχλη στην περιοχή.

 
Τελευταία τροποποίηση στις 19:57 - 05 Ιαν 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.