• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Sky Express: Δύο κινήσεις για την τόνωση του τουρισμού

12:24 - 28 Μαϊ 2020 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Με ανταγωνιστικούς ναύλους εισιτηρίων αλλά και με μια δυναμική καμπάνια προβολής σχεδιάζει η Sky Express να απαντήσει στο κρίσιμο στοίχημα της επανεκκίνησης του Ελληνικού τουρισμού. Έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της εταιρίας εξετάζει την διαμόρφωση μιας ευέλικτης τιμολογιακής πολιτικής αλλά και μια σειρά νέων υπηρεσιών.

Πιο συγκεκριμένα σχεδιάζει: 

- Για το επιβατικό κοινό π.χ επέκταση του feel free αλλά και νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες που εμπεδώνουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους επιβάτες

- Τη διαμόρφωση πολύ ανταγωνιστικών ναύλων που θα αποτελέσει, όπως αναφέρεται, βοήθεια τόσο για τους επιχειρηματίες να προετοιμάσουν στα νησιά τις δραστηριότητες τους όσο και για τους Έλληνες ταξιδιώτες - καταναλωτές να οργανώσουν τις διακοπές τους.  

- Την οργάνωση καμπάνιας προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό με ιδιαίτερη αισθητική. Σύντομα, μάλιστα,  θα ανακοινωθεί και η τιμολογιακή πολιτική για τις διασυνδέσεις με το εξωτερικό  με ώστε να στηριχτεί  η εισερχόμενη κίνηση.

Σημειώνεται ότι η Sky Express πετάει σε 34 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα. Τα δρομολόγιά της περιλαμβάνουν ηπειρωτικές πόλεις καθώς και μεγάλα νησιά όπως η Κρήτη (Ηράκλειο-Χανιά) ενώ παράλληλα, εξυπηρετεί και τις άγονες γραμμές συνδέοντας ακριτικά και μικρά νησιά με το κέντρο.

Την περίοδο της κρίσης διατήρησε το πτητικό της πλάνο στο 50%, για το λόγο αυτό συμπεριλαμβάνεται στον πίνακα του επίσημου φορέα Eurocontrol ο οποίος καταγράφει τις 40 εταιρείες διεθνώς που συνέχισαν να πετάνε επιτυχώς κατά τον κρίσιμο μήνα Μάρτιο.

Eurocontrol JPG

Μάλιστα βρίσκεται  στη 18η θέση με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία. Επίσης, όπως αναφέρεται από την εταιρία,  με ένα πλάνο διαχείρισης της κρίσης διασφάλισε τις θέσεις εργασίας ενώ δημιούργησε ευέλικτες υπηρεσίες πχ feel free και παραμένοντας πάντα  σε διαρκή επικοινωνία με το επιβατικό κοινό. Μάλιστα προχώρησε σε διαχείριση εισιτηρίων rebooking cancellation με ταχύτητα και ευελιξία, στο χτίσιμο ενός δυναμικού τηλεφωνικού κέντρου με ικανό προσωπικό και εξοπλισμό για το μεγάλο φορτίο.

Παράλληλα, επέλεξε να  δώσει δωρεάν εισιτήρια στο σύνολο του προσωπικού των  ΜΕΘ όλων των νοσοκομείων της χώρας - στήριξη χώρας   Επίσης, όπως αναφέρεται,  έχει υιοθετήσει το πρόγραμμα Careplane που λειτουργεί ως δικλείδα ασφαλείας καθώς όπως αναφέρεται:

- Πρώτον, ο αέρας στα αεροσκάφη της ανανεώνεται πλήρως κάθε 5-7’ στοιχείο που θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για την ασφάλεια των επιβατών. 

- Δεύτερον, τα αεροσκάφη της πετάνε μόνο στο εσωτερικό γεγονός που μειώνει τους κινδύνους καθώς τα κρούσματα στη χώρα μας είναι σαφώς μικρότερα σε σχέση με χώρες του εξωτερικού. 

- Τρίτον, έχει μικρό μέσο όρο διάρκειας πτήσεων (κάτω από 1 h) στοιχείο που την κατατάσσει σε χαμηλού ρίσκου.

iudngidfnbjvf

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 08:50 - 29 Μαϊ 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman