ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πενταπλάσια τα παράπονα για τις αεροπορικές εταιρείες το 2007

14:25 - 08 Ιαν 2008 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Πενταπλασιάστηκαν το 2007 τα παράπονα των επιβατών εις βάρος των αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν την κοινοτική νομοθεσία, σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών.

 

Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2007, το αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας δέχτηκε 546 καταγγελίες, και οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι που τις χειρίστηκαν έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε 414.

Οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της διερεύνησης. Σε εταιρείες που δεν συμμορφωθήκαν ως προς την ικανοποίηση των επιβατών επιβλήθηκαν πρόστιμα.

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κοινοτικού κανονισμού 261/2004 οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λ.π) σε περιπτώσεις που αδικαιολογήτως ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.