Κατάταξη βραβείων:
- ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 95,5 έως 100,0)
- ΧΡΥΣΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 85,5 έως 95)
- ΑΡΓΥΡΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 75,5 έως 85)
- ΧΑΛΚΙΝΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ 2016, ανώτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο (για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που θα επιτύχουν βαθμολογία από 65 έως 75)
Μέσα στους στόχους των διοργανωτών σύμφωνα με ανακοίνωση είναι:
Η ευαισθητοποίηση ελαιοπαραγωγών με σκοπό να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων τους
Η προώθηση της εξαιρετικής ποιότητας αγνού παρθένου ελαιόλαδου
Η βελτίωση των γνώσεων όσων ασχολούνται με το προϊόν αυτό
Η ενημέρωση σε σύγχρονα εργαλεία διδασκαλίας και μάθησης όσων εργάζονται σε μονάδες εστίασης
Η προώθηση της κατανάλωσης ελαιολάδου στις τοπικές αγορές
Ακολουθήστε μας στο: https://www.linkedin.com/in/londonoliveoilcompetitions και στοhttps://www.facebook.com/LondonOliveoilCompetitions
Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό και να προωθήσουν το λάδι τους, μπορούν να κατεβάσουν τις αιτήσεις συμμετοχής στα παρακάτω link, για ποιότητα και συσκευασία αντίστοιχα.
A._ Διαγωνισμός ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ελαιολάδου 2016
Σκοπός είναι η πρωτοκαθεδρία προϊόντων (brands). Η έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη του προϊόντος και της μάρκας, αλλά και η πρωτοκαθεδρία σε μια κατηγορία, έτσι ώστε η εταιρεία να μπορεί να χρεώνει για τα προϊόντα της, τέτοιο ποσό, που οι καταναλωτές να εξακολουθούν να το πληρώνουν. Η γρήγορη προσέγγιση της ανάπτυξης του προϊόντος και του εμπορικού σήματος είναι το κλειδί. (London olive oil Quality award).
B._ Διαγωνισμός ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ελαιολάδου 2016
Η ετικέτα είναι ισχυρό εργαλείο προώθησης για επικοινωνία για τα προϊόντα και για την επιτυχία της εταιρείας, εγχώρια και στο εξωτερικό. Η παρουσία του βραβείου συσκευασίας προσφέρει άμεση διαφοροποίηση ανάμεσα στην τεράστια επιλογή προωθούμενων προϊόντων και διασφαλίζει τους καταναλωτές για την αγοραστική τους απόφαση (London oliveoil Packaging award).