Την ευθύνη της αναβάθμισης θα έχει η ΟΠΑΠ Υπηρεσιών. Στόχος είναι τα πρακτορεία να αποτελέσουν και χώρους αναψυχής, κάνοντας παράλληλα όσο το δυνατόν πιο ευχάριστο το περιβάλλον για παίκτες και πράκτορες.
Συγκεκριμένα, οι χώροι των πρακτορείων θα είναι πλέον ομοιόμορφοι εσωτερικά και εξωτερικά, ενώ στις εξωτερικές επιγραφές θα δεσπόζει το σήμα του ΟΠΑΠ.
Παρόμοιες επιγραφές, αλλά μικρότερες, θα υπάρχουν και μέσα στο πρακτορείο. Τα χρώματα, με τα οποία θα βαφτούν τα πρακτορεία θα είναι του ΟΠΑΠ, δηλαδή το μπλε, το πράσινο και το κόκκινο.
Ολα τα έξοδα για τη βελτίωση των πρακτορείων θα καλυφθούν από την ΟΠΑΠ Υπηρεσιών, η οποία εισπράττει το 1% από τα έσοδα του ΚΙΝΟ.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο ΟΠΑΠ και η ηγεσία του υφυπουργείου Αθλητισμού, 8 στους 10 παίκτες, όταν είδαν τα αναμορφωμένα πρακτορεία, επιδοκίμασαν το έργο, ενώ οι 3 στους 4 δήλωσαν πως θα αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους στα πρακτορεία.
Επίσης, 8 στους 10 χαρακτήρισαν ως κίνητρο να πάνε σε ένα αναβαθμισμένο πρακτορείο του ΟΠΑΠ, ενώ φέρονται διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν το πρακτορείο που συχνάζουν, εάν παραμείνει όπως είναι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr