ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Eurolife: Ποια τα επόμενα βήματα μετά την εξαγορά από Fairfax

21:30 - 20 Οκτ 2016 | ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Τους νέους στόχους της Eurolife, μετά την επένδυση σε αυτή του διεθνούς ομίλου Fairfax, ανέλυσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ασφαλιστικού ομίλου Eurolife ERB, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους.

Η επένδυση του διεθνούς ομίλου Fairfax, στην Eurolife, είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση που δείχνει την εμπιστοσύνη στην χώρα μας και στις προοπτικές της ασφαλιστικής αγοράς και φυσικά της εταιρίας, τόνισε ο ίδιος.

 

Οι κύριοι άξονες στους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική του ομίλου, όπως τους ανέπτυξε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, περιλαμβάνουν:

  • Περαιτέρω επίτευξη οργανικής ανάπτυξης μέσω της διεύρυνσης των σημείων επαφής με τον πελάτη, της δραστηριοποίησης και σε εναλλακτικά δίκτυα και μέσω του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ανταγωνιστικών νέων προϊόντων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που παρέχει ο νέος μέτοχος.
  • Ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που έχει όνομα: Εurolife 2.0 Transformation to the point, συγκεκριμένο πλάνο ανάπτυξης, προσδιορισμένους στόχους και καθορισμένο χρονοδιάγραμμα 18μηνης υλοποίησης. Στόχος του προγράμματος είναι η πλήρης αναβάθμιση του συνόλου των εργασιών του ομίλου, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου, την απλοποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών και τη βελτίωση της καθημερινότητας και του τρόπου αλληλεπίδρασης με τους συνεργάτες, με επίκεντρο πάντα τον πελάτη.
  • Επιδίωξη μη οργανικής ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
  • Περαιτέρω εδραίωση της αυτόνομης πορείας στην αγορά, σε συνέχεια της εξαγοράς και της αλλαγής βασικού μετόχου
  • Περαιτέρω επένδυση στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του Ομίλου, των 340 και πλέον στελεχών του, μέσα από συνεχείς και εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις.
  • Διαμόρφωση του βέλτιστου προϊοντικού χαρτοφυλακίου (Product mix), το οποίο θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά και θα απαντήσει ουσιαστικά στις ανάγκες του Έλληνα ασφαλιζόμενου.
Copyright © 1999-2020 Premium S.A. All rights reserved.