ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Νέα επικοινωνία για την ασφάλιση κατοικίας από την Anytime

16:32 - 01 Φεβ 2022 | ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Νέα επικοινωνία για την ασφάλιση κατοικίας από την Anytime
Καθώς η κλιματική αλλαγή και τα έντονα καιρικά φαινόμενα ευαισθητοποιούν όλο και περισσότερο τον κόσμο για την ανάγκη ασφαλιστικής προστασίας της περιουσίας του, η Anytime, το direct brand της INTERAMERICAN ξεκινάει την επικοινωνία της τη νέα χρονιά, με μία καμπάνια αφιερωμένη στην ασφάλιση κατοικίας.

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια έχει έντονα συναισθηματικά στοιχεία, εστιάζοντας στην ξεχωριστή σημασία που έχει το σπίτι στη ζωή των ανθρώπων. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, το σπίτι μας αποτελεί το καταφύγιό μας, μάς προσφέρει ασφάλεια και στεγάζει στιγμές με αγαπημένα μας πρόσωπα.

Η Anytime δίνει τη δυνατότητα σήμερα σε όλους να προστατεύσουν το σπίτι τους από απρόοπτα καθημερινά γεγονότα, αλλά και από φυσικές καταστροφές, σε πολύ προσιτή τιμή ξεκινώντας από €9 τον μήνα. Η εμπειρία της ασφάλισης στην Anytime είναι μία εύκολη και γρήγορη διαδικασία, που προτείνει την καλύτερη εξατομικευμένη λύση, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Πηγαίνει όμως και ένα βήμα πέρα από τα κλασικά όρια της ασφάλισης, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη φροντίδα για το σπίτι, εξασφαλίζοντας μοναδικά προνόμια και εκπτώσεις για τους ασφαλισμένους.

Συγκεκριμένα, η Anytime διαθέτει τις παρακάτω επιλογές ασφάλισης κατοικίας:

  • Economic, για βασική κάλυψη με το οικονομικότερο κόστος
  • Value, για υψηλότερη προστασία από κλοπή ή κακόβουλες ενέργειες
  • Premium, για πλήρη κάλυψη της κατοικίας

Τα προγράμματα Anytime Home χαρακτηρίζονται από ευελιξία, ιδιαίτερα προσιτά ασφάλιστρα, πλήρεις καλύψεις και ξεκάθαρους όρους. Επιπλέον, είναι ειδικά σχεδιασμένα τόσο για ιδιοκτήτες, όσο και για ενοικιαστές, με ή χωρίς στεγαστικό δάνειο και καλύπτουν το κτίριο, το περιεχόμενο του σπιτιού ή συνδυαστικά και τα δύο.

Μπορείτε να δείτε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια στο παρακάτω link: https://www.youtube.com/watch?v=iIuXO1dWT_Q

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.