• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ασφάλειες

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

Ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB λανσάρει από σήμερα καμπάνια επικοινωνίας, με τίτλο «Τι έχει αξία για σένα;», έχοντας ως στόχο να υπενθυμίζει σε κάθε άνθρωπο όλες τις αξίες και τις επιδιώξεις που τον παρακινούν καθημερινά. Η νέα καμπάνια εστιάζει στην αυθεντικότητα που βρίσκεται πίσω από ό,τι μας εμπνέει και στην αισιοδοξία για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε.

 

H Eurobank και η Eurolife ERB στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, εγκαινιάζουν μια νέα ψηφιακή εμπειρία Bancassurance που απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, παρέχοντάς του τη δυνατότητα online διαμόρφωσης εξατομικευμένου πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης του αυτοκινήτου του.

 

Με τα εγκαίνια της ERGO Marathon Expo και τη Συνέντευξη Τύπου ξεκίνησε χθες η αντίστροφη μέτρηση για τη διεξαγωγή του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας στις 9-10 Νοεμβρίου.

Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), ως θεσμικός φορέας του ασφαλιστικού κλάδου, με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης, παρουσίασε σήμερα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Οικονομικών & Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) μελέτη για την θετική επίδραση του ασφαλιστικού κλάδου στην κοινωνία και την οικονομία. Η μελέτη με θέμα: «Το κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης στην Ελλάδα», παρουσιάστηκε από το Γενικό Διευθυντή του ΙΟΒΕ, κ. Νίκο Βέττα, και τον Υπεύθυνο Κλαδικών Μελετών του ΙΟΒΕ, κ. Γιώργο Μανιάτη.

«Η AXA παρουσίασε ακόμη μια ισχυρή λειτουργική επίδοση κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2019», δήλωσε ο Gérald Harlin, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου ΑΧΑ, με τα έσοδα να αυξάνονται συνολικά κατά 5% κυρίως με τη συνεχή και ισχυρή δυναμική ανάπτυξης στους κλάδους Εμπορικών Κινδύνων και Υγείας και με όλες τις γεωγραφικές περιοχές δραστηριοποίησης του Ομίλου να συνεισφέρουν σε αυτή τη δυναμική ανάπτυξη.

Η Anytime, η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα από την INTERAMERICAN, είναι φέτος Μέγας Χορηγός της «Αυτοκίνηση 2019», που γι’ αυτό τον λόγο μετονομάζεται σε «Αυτοκίνηση Anytime 2019». Η Έκθεση θα πραγματοποιηθεί από 9 έως και 17 Νοεμβρίου 2019 στον φιλόξενο εκθεσιακό χώρο του Ολυμπιακού Ακίνητου Ξιφασκίας, στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο.

 

Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής, η οποία αφορά στο σχεδιασμό σειράς ενημερωτικών ενεργειών με τη μορφή animated promotional videos, δημιούργησε ένα νέο video για το πρόγραμμα προστασίας κατοικίας «Safe Home».

Η ευρωπαϊκή κοινοπραξία εταιρειών EURAPCO και η εταιρεία πραγματογνωμόνων-εκτιμητών-μηχανικών ΜΕΝΤΩΡ του ομίλου INTERAMERICAN οργάνωσαν, στις 11 Οκτωβρίου στα κεντρικά γραφεία της INTERAMERICAN στην Αθήνα, συνάντηση εκπροσώπων των εταιρειών μελών της κοινοπραξίας, κατά την οποία συζητήθηκαν θέματα Διαχείρισης Κινδύνων Φωτοβολταϊκών Εγκαταστάσεων. Στη συνάντηση εργασίας συμμετείχαν risk engineers, underwriters και πραγματογνώμονες από τις εταιρείες ACHMEA (Ολλανδία), CASER (Ισπανία), GOTAER (Γερμανία), SWISS MOBILIAR (Ελβετία) και στελέχη των εταιρειών INTERAMERICAN και ΜΕΝΤΩΡ.

Στο πλαίσιο του ενδιαφέροντός της για την εκπαίδευση και την καλλιέργεια χρηματοοικονομικής συνείδησης από την παιδική ηλικία, η INTERAMERICAN προχωρεί σε νέες πρωτοβουλίες.

Με την κλιματική αλλαγή να έχει μετονομαστεί επισήμως σε κλιματική κρίση και τις καθημερινές προεκτάσεις της να επηρεάζουν ξεκάθαρα το παρόν και το μέλλον της ζωής μας, η τεχνογνωσία του ασφαλιστικού τομέα γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία για τη διαχείριση φυσικών φαινομένων που εξελίσσονται με ασύμμετρους για τον άνθρωπο ρυθμούς.

Μία πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, συμβάλλοντας στην ταχύτερη εκπλήρωση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από την Οδηγία Insurance Distribution Directive (IDD), για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων.

 

Με θετικά βήματα προχωρά η πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής, καθώς μέσα στον Νοέμβριο αναμένονται οι μη δεσμευτικές προσφορές από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές.

Η Anytime, το direct brand της INTERAMERICAN, πραγματοποίησε την επίσημη παρουσίαση της νέας ταυτότητάς της στους δημοσιογράφους, την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου. Η εκδήλωση, που προκάλεσε το ενδιαφέρον των παρευρεθέντων με την αποκάλυψη της νέας Anytime, οργανώθηκε στον σύγχρονο χώρο του “The Hub Events”, στην Αθήνα.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman