ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Notos Com: Αύξηση καθαρών κερδών 18,7%

18:22 - 06 Σεπ 2005 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Αυξημένα ήταν τα μεγέθη της Notos Com κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 124,65 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση κατά 6,15% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Σημαντική συνεισφορά σε αυτή την αύξηση είχε ο τομέας πολυκαταστημάτων, ειδικότερα δε το Notos Galleries Home με αύξηση στο 6μηνο κατά 36,4%, και η χονδρική και λιανική ένδυσης με αυξήσεις 10,6% και 16,7% αντίστοιχα. Ο κλάδος καλλυντικών περιορίστηκε στο 5,7%, αφού η περίοδος προσφορών πραγματοποιήθηκε φέτος τον Ιούλιο αντί του Ιουνίου πέρσι, ενώ οι δραστηριότητες των θυγατρικών του εξωτερικού, αν και αποτελούν ακόμα σχετικά μικρό μέρος των συνολικών πωλήσεων (μόλις 3,7%), σημείωσαν αύξηση κατά 25%. Το συνολικό μικτό κέρδος είναι αυξημένο κατά 7,72%, ενώ σημειώθηκε αύξηση του περιθωρίου στα 46,12% επί των πωλήσεων έναντι 45,45% το αντίστοιχο 6μηνο του 2004. Η βελτίωση προήλθε από τα πολυκαταστήματα, τη λιανική ένδυσης και σε μικρότερο βαθμό τις θυγατρικές του εξωτερικού. Τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη (EBITDA) παρουσιάζουν αύξηση 10,7%, ενώ επίσης βελτιωμένο είναι το περιθώριο επί των πωλήσεων στα 15,03%. Ο κύριος λόγος, πέραν της βελτίωσης που προέρχεται από τα μικτά κέρδη, είναι πρόσθετο έσοδο από την πώληση διαμερισμάτων. Τα αντίστοιχα περιθώρια των κλάδων καλλυντικών και λιανικής ήταν μειωμένα την περίοδο αυτή λόγω αυξημένων εξόδων προώθησης. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 18,7%, διαμορφούμενα στα 12 εκατ. ευρώ. Το καθαρό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 6,5% κατά το α’ εξάμηνο του 2005, έναντι 5,4% στην περυσινή περίοδο. Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά γεωγραφική αγορά η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο κατά 5,53%, στα 119,9 εκατ. ευρώ στην εξεταζόμενη περίοδο, ενώ οι θυγατρικές του εξωτερικού 25% με 4,7 εκατ. ευρώ. Όπως προαναφέρθηκε, ο όμιλος αποδίδει μεγάλη έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων του, ώστε αυτές να αντιπροσωπεύουν το 10% των ενοποιημένων πωλήσεων έως το 2008. Στο πλαίσιο αυτό, προγραμματίζεται η επέκτασή του σε τρεις νέες αγορές, της Τουρκίας, της Κροατίας και του Αζερμπαϊτζάν, όπου σε πρώτη φάση, ο όμιλος θα δραστηριοποιηθεί με το σήμα Gant.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.