Στο πλαίσιο αυτό ο πολυεθνικός όμιλος, που έχει σημαντικά μερίδια αγοράς στην αγορά των απορρυπαντικών και των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, υλοποιώντας επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ, εγκαινίασε κέντρο καινοτομίας στη χώρα.
Η πολυεθνική διαθέτει ήδη στην Ευρώπη Κέντρα Καινοτομίας σε Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία, όπως τόνισαν ο Δημήτρης Παναγιωτόπουλος πρόεδρος της P&G Global Business Unit και ο Ρόμπερτ βαν Παπελεντάμ γενικός διευθυντής. Σημειώνεται οτι ο κ. Παναγιωτόπουλος είχε προχθές 45λεπτη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά τον οποίο ενημέρωσε για τις προθέσεις της επιχείρησης.
Η συγκεκριμένη επένδυση, δηλαδή η δημιουργία κέντρου καινοτομίας στη χώρα, αποτελεί όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, μια από τις πλέον σημαντικές επενδύσεις που υλοποιεί ξένος πολυεθνικός όμιλος στη χώρα. Η P&G κατατάσσεται στην 24 θέση στη λίστα με τις πιο καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως με το ετήσιο πρόγραμμά της για R&D να αγγίζει τα 2 δισ. δολάρια.
Στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου του 2012 (2011/2012) οι πωλήσεις της η P&G Ελλάς ΕΠΕ διαμορφώθηκαν στα 350,351 εκατ. ευρώ από 419,734 εκατ. ευρώ (1/7/2010-30/6/2011) με τα κέρδη προ φόρων να 10,437 εκατ. ευρώ έναντι 11,242 εκατ. ευρώ.
Η πολυεθνική διαθέτει ήδη στην Ευρώπη Κέντρα Καινοτομίας σε Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία, όπως τόνισαν ο Δημήτρης Παναγιωτόπουλος πρόεδρος της P&G Global Business Unit και ο Ρόμπερτ βαν Παπελεντάμ γενικός διευθυντής. Σημειώνεται οτι ο κ. Παναγιωτόπουλος είχε προχθές 45λεπτη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά τον οποίο ενημέρωσε για τις προθέσεις της επιχείρησης.
Η συγκεκριμένη επένδυση, δηλαδή η δημιουργία κέντρου καινοτομίας στη χώρα, αποτελεί όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, μια από τις πλέον σημαντικές επενδύσεις που υλοποιεί ξένος πολυεθνικός όμιλος στη χώρα. Η P&G κατατάσσεται στην 24 θέση στη λίστα με τις πιο καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως με το ετήσιο πρόγραμμά της για R&D να αγγίζει τα 2 δισ. δολάρια.
Στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου του 2012 (2011/2012) οι πωλήσεις της η P&G Ελλάς ΕΠΕ διαμορφώθηκαν στα 350,351 εκατ. ευρώ από 419,734 εκατ. ευρώ (1/7/2010-30/6/2011) με τα κέρδη προ φόρων να 10,437 εκατ. ευρώ έναντι 11,242 εκατ. ευρώ.
Η πίεση αυτή στις πωλήσεις της πέρα από τη μείωση της ζήτησης, οφείλεται, κύρια, στον πόλεμο τιμών στον κλάδο.