ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τιμές και επέκταση δικτύου τα όπλα άμυνας της Σκλαβενίτης ενάντια στην κρίση

01:05 - 30 Ιαν 2013 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Τιμές και επέκταση δικτύου τα όπλα άμυνας της Σκλαβενίτης ενάντια στην κρίση
Την δική της απάντηση στην κρίση δίνει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, που με πολύ προσεκτικές κινήσεις καταφέρνει να διατηρεί τα οικονομικά της μεγέθη.

Με την επέκταση του δικτύου απάντησε η αλυσίδα Σκλαβενίτης στις προκλήσεις της οικονομικής κρίσης και της πτώσης της κατανάλωσης. Οι συντηρητική οικονομική διαχείριση της εταιρείας και ο περιορισμένος αριθμητικά και γεωγραφικά αριθμός των καταστημάτων της, επιτρέπει στο Σκλαβενίτη να διατηρεί τα οικονομικά μεγέθη της προηγούμενης χρονιάς, χωρίς ιδιαίτερες απώλειες.

 

17 νέα καστήματα την περίοδο 2011-2013

Μέρος της στρατηγικής της εταιρείας είναι και η συντηρητική επέκταση του δικτύου της, αντί της συρρίκνωσης του αριθμού καταστημάτων της. Η Σκλαβενίτης σχεδιάζει τη δημιουργία τεσσάρων νέων καταστημάτων μέσα στο 2013, ενώ συνολικά την τριετία 2011-2013 θα έχει λειτουργήσει 17 νέα καταστήματα.
Ωστόσο, τα νέα καταστήματα της αλυσίδας περιορίζονται εντός της Αττικής, διατηρώντας παράλληλα τα σημεία της στην περιφέρεια. Η Σκλαβενίτης διαθέτει συνολικά 86 καταστήματα, τρία εκ των οποίων ανήκουν στην κατηγορία των υπερ-μάρκετ, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων φτάνει τους 7.500.sklavenitis512 290113

 

Ανοδική πορεία κατά τη διάρκεια της κρίσης

Ο τζίρος της εταιρείας σημειώνει σταθερή ανοδική πορεία την τελευταία 5ετία. Από 960,7 εκατ. ευρώ το 2007 στα 1,19 δισ. ευρώ το 2010 και κέρδη από 14,05 εκατ. στα 30 εκατ. το ίδιο χρονικό διάστημα. Η Σκλαβενίτης φέρεται να είναι η μεγάλη κερδισμένη της κρίσης μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, καθώς παρουσίασε αύξηση +6% στο συνολικό τζίρο της. Μάλιστα, για το 2012 ο τζίρος της εταιρείας αναμένεται να κυμανθεί στα 1,26 δισεκ. ευρώ, στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2011.
Στην παρούσα φάση η Σκλαβενίτης καταλαμβάνει την τρίτη θέση, έχοντας μερίδιο 11% της αγοράς (πίσω από την Carrefour - Μαρινόπουλος και την ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ βρίσκεται μία μονάδα πάνω από τη LIDL).

 

Σκληρός ανταγωνισμός με όπλο την τιμολογιακή πολιτική και τις προσφορές

Ωστόσο, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός με τις αλυσίδες να μάχονται για τα συνεχώς μειούμενα μερίδια της αγοράς λιανικής. Τα τολμηρά σχέδια επέκτασης της ΑΒ Βασιλόπουλος και τα σχέδια απόβασης ξένων αλυσίδων στην ελληνική αγορά (όπως η Walmart), δίνει το στίγμα και για την Σκλαβενίτης. Στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά και να παραμείνει ανταγωνιστική, μέσω της δυναμικής τιμολογιακής πολιτικής, με χαμηλές τιμές και προσφορές. Σημαντικό όπλο σε αυτό τον άτυπο πόλεμο, είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η αξία των οποίων ξεπερνά πλέον το 10% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.

 

Νίκος Ιτσινές

[email protected]

Τελευταία τροποποίηση στις 00:51 - 01 Φεβ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.