ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βερόπουλος: Αντίσταση στην κρίση με όπλο την εξωστρέφεια

01:07 - 06 Φεβ 2013 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Βερόπουλος: Αντίσταση στην κρίση με όπλο την εξωστρέφεια
Μάχη για την πέμπτη θέση και βελτίωση της θέσης του στην εγχώρια και βαλκανική αγορά δίνει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ "Βερόπουλος", που παρά τα την πτώση των πωλήσεων και των κερδών καταφέρνει να διατηρήσει τις δυνάμεις του.

Την επέκταση του δικτύου της και τις επενδύσεις που θα επιφέρουν τη μείωση των τιμών χρησιμοποιεί ως όπλα της η αλυσίδα Βερόπουλος, προκειμένου να απαλύνει τις επιπτώσεις της κρίσης στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας στα χρόνια της οικονομικής κρίσης.

 

Επέκταση του δικτύου σε Ελλάδα και εξωτερικό

Τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία έχει εγκαινιάσει 5 νέα καταστήματα, φτάνοντας από τα 229 στις αρχές του 2011, στα 234 τον Δεκέμβριο του 2012 (το τελευταίο εγκαινιάστηκε στην Κοζάνη), ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό.
Η Βερόπουλος διατηρεί 10 καταστήματα στην ΠΓΔΜ με το όνομα VERO και 5 Hyper Market στη Σερβία με την επωνυμία Super VERO, τα οποία βρίσκονται σε ανοδική πορεία, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από την ελληνική αγορά.
Έτσι, ενώ ο κύκλος εργασιών του ομίλου το 2009 διαμορφώθηκε στα 931.720.000 ευρώ, το 2010 σημείωσε άνοδο 1,81% φτάνοντας τα 948.604064 ευρώ, με τα κέρδη προ φόρων να φτάνουν τα 1.911.207 ευρώ και 2.399.477 ευρώ αντίστοιχα. Ωστόσο, το 2011 ήταν μία δύσκολη χρονιά για την εταιρεία, καθώς ο τζίρος περιορίστηκε κατά -1,87% στα 930.840.046 ευρώ και να παρουσιάζει ζημίες 2.369.238 ευρώ.
Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ήταν 839,6 εκατ. ευρώ, το 2010 αυξήθηκε στα 848,6 εκατ. ευρώ, ενώ το 2011 παρουσίασε σημαντική πτώση κλείνοντας στα 808,5 εκατ. ευρώ.

 

Αύξηση τζίρου σε Σερβία και ΠΓΔΜ

Παρά τις απώλειες όμως από την ελληνική αγορά, ο όμιλος παρουσίασε αύξηση μεγεθών στις δύο βαλκανικές χώρες, που διατηρεί παρουσία. Έτσι, στη Σερβία η Super VERO είχε τζίρο το 2009 που έφτανε τα 38,5 εκατ. ευρώ, το 2010 έφτασε τα 41 εκατ. ευρώ και το 2011 τα 53 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα στην ΠΓΔΜ, η VERO το 2009 εμφάνισε τζίρο 53,6 εκατ. ευρώ, το 2010 έφτασε τα 59,0 εκατ. ευρώ και τέλος το 2011 βρέθηκε στα 69,3 εκατ. ευρώ.

 

Επενδύσεις και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Επιπλέον, η εταιρεία παραμένει 100% σε ελληνικά χέρια και επιμένει στην ανάπτυξη, επενδύοντας 18 εκατ. ευρώ το 2010 και άλλα 5 εκατ. ευρώ το 2011, ενώ σήμερα απασχολεί περισσότερους από 7.100 υπαλλήλους. Τέλος, η Βερόπουλος διαπιστώνοντας την στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερα προϊόντα και τις μειωμένες δυνατότητες για το καλάθι τις νοικοκυράς σχεδιάζει να προωθήσει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ακόμη περισσότερο, καθώς αντιστοιχούν στο 12% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου.

Τελευταία τροποποίηση στις 03:06 - 06 Φεβ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.