ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Lapin House: Το ελληνικό σήμα που ντύνει μωρά 17 χωρών

23:01 - 09 Ιουλ 2013 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Lapin House: Το ελληνικό σήμα που ντύνει μωρά 17 χωρών
Στο άκουσμα του ονόματος της πολλοί πιστεύουν ότι πρόκειται για μία γαλλική φίρμα. Η αλήθεια όμως είναι ότι : είναι πέρα ως πέρα ελληνική. Ο λόγος για την Lapin House που συμπληρώνει τριάντα επτά χρόνια πρωτοπορίας στον χώρο του παιδικού ενδύματος.


Με οδηγό την ποιότητα, την υψηλή τεχνογνωσία αλλά και την ιδιαίτερη αισθητική δημιουργεί ξεχωριστές παιδικές συλλογές «Lapin House», καθιερώνει νέες τάσεις στο παιδικό ρούχο και αναδεικνύεται διεθνώς σε ένα από τα ισχυρότερα ονόματα στο χώρο της παιδικής ένδυσης, κερδίζοντας μάλιστα το 2012 τον τίτλο «Superbrand». 

Παράλληλα με την δημιουργία των δικών της προϊόντων, η Lapin House συνεργάζεται με κορυφαίους ευρωπαϊκούς οίκους σε παιδικό ένδυμα, υπόδημα, αξεσουάρ, είδη βρεφανάπτυξης και παιχνίδι και διανέμει brands όπως: LAPIN HOUSE, Burberry, Moncier, Ralph Lauren, Hogan, Timberland, Gucci, DKNY, Hugo Boss, Moschino, Prada, Guess, Gaultier, και Miss Bluemarine…

 

388612 469238176480721 1875993446 n

Έχοντας ως σημεία αναφοράς την πολυετή εμπειρία της, τα πρωτοποριακά concept παιδικών καταστημάτων της και τα ανταγωνιστικά της προϊόντα, η Lapin House αναπτύσσει δυναμικά ένα μοναδικό δίκτυο λιανικής πώλησης βασιζόμενο τόσο στο εξειδικευμένο σύστημα Franchise της όσο και σε άλλες μορφές συνεργασίας. 

Έτσι σήμερα, η Lapin House δραστηριοποιείται σε 17 διαφορετικές χώρες αριθμώντας παγκοσμίως πάνω από 95 αποκλειστικά καταστήματα «LAPIN HOUSE» και «LAPIN MAGICLAND» καθώς και 45 ανεξάρτητα σημεία πώλησης (corners, shop in shop κ.α.).

4

Σε οικονομικό επίπεδο η εταιρεία πέρυσι εμφάνισε κέρδη έναντι ζημιών και απώλειες εσόδων.


Σύμφωνα με τον 15ο ισολογισμό της, προέκυψαν καθαρά κέρδη 0,30 εκατ. ευρώ το 2012, έναντι καθαρών ζημιών 0,36 εκατ. ευρώ το 2011 (καθαρά κέρδη 0,68 εκατ. ευρώ το 2010 και 2,06 εκατ. ευρώ το 2009), οπότε τα αποτελέσματα είχαν επιβαρυνθεί με διαφορές φορολογικού ελέγχου προηγούμενων χρήσεων. Τα καθαρά, τελικά αποτελέσματα ήταν βελτιωμένα, δηλαδή, κατά 0,66 εκατ. ευρώ.

Τα έσοδα υποχώρησαν τον περασμένο χρόνο σε 19,22 εκατ. ευρώ, από 21,85 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας μείωση κατά 12%.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.