Οι προτεραιότητες είναι:
- Ενδυνάμωση του δικτύου σε επαρχιακές πόλεις που παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
- Ισχυροποίηση της ανεξάρτητης μάρκας υπηρεσιών Support 360 με λανσάρισμα νέων καινοτομικών λύσεων
- Ακόμη χαμηλότερες τιμές σε βασικές κατηγορίες προϊόντων με άμεσα όφελος για τον καταναλωτή
Σημειώνεται ότι σήμερα η αλυσίδα διαχειρίζεται 71 καταστήματα ιδιόκτητα και 27 αναπτύσσονται με την μέθοδο της δικαιόχρησης. Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της εταιρείας έχει ξεκινήσει συζητήσεις για 2-3 νέα σημεία πώλησης σε συγκεκριμένες περιοχές αλλά τίποτε δεν είναι κλεισμένο.