ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Νέες προτεραιότητες στις στρατηγικές του θέτει ο Κωτσοβόλος

00:27 - 02 Οκτ 2013 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Νέες προτεραιότητες στις στρατηγικές του θέτει ο Κωτσοβόλος
Προς τρεις κατευθύνσεις θα κινηθεί σύμφωνα με πληροφορίες του "R" η στρατηγική της εταιρείας Κωτσόβολος το προσεχές διάστημα.

Οι προτεραιότητες είναι:

  • Ενδυνάμωση του δικτύου σε επαρχιακές πόλεις που παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
  • Ισχυροποίηση της ανεξάρτητης μάρκας υπηρεσιών Support 360 με λανσάρισμα νέων καινοτομικών λύσεων
  • Ακόμη χαμηλότερες τιμές σε βασικές κατηγορίες προϊόντων με άμεσα όφελος για τον καταναλωτή

Σημειώνεται ότι σήμερα η αλυσίδα διαχειρίζεται 71 καταστήματα ιδιόκτητα και 27 αναπτύσσονται με την μέθοδο της δικαιόχρησης. Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της εταιρείας έχει ξεκινήσει συζητήσεις για 2-3 νέα σημεία πώλησης σε συγκεκριμένες περιοχές αλλά τίποτε δεν είναι κλεισμένο.

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.