ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΣΕΛΠΕ: Πολλαπλά τα οφέλη από το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές- Διαψεύστηκαν οι Κασσάνδρες

17:33 - 07 Νοε 2013 | ΕΜΠΟΡΙΟ
ΣΕΛΠΕ: Πολλαπλά τα οφέλη από το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές- Διαψεύστηκαν οι Κασσάνδρες
Την ικανοποίηση του για τα αποτελέσματα από την πρώτη Κυριακή προαιρετικής λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων, στις 3 Νοεμβρίου, εκφράζει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), κάνοντας λόγο για πολλαπλά οφέλη.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Αντώνης Μακρής, υπογραμμίζει ότι τα αποτελέσματα αυτά έδωσαν την καλύτερη απάντηση «σε όλες εκείνες τις "Κασσάνδρες" που προβάλλουν ισχυρές αντιστάσεις στο καινούργιο και προοιωνίζονται καταστροφή της αγοράς και του εμπορικού κόσμου, κρυμμένοι στην ουσία πίσω από τα ιδιαίτερα κοντόφθαλμα συντεχνιακά συμφέροντα και τις προσωπικές τους ιδιοτέλειες".

 

Σε ανακοίνωσή του, τονίζει ότι η αγορά «τους διέψευσε περίτρανα, καθώς η πρώτη αποτίμηση μιλάει για μεσοσταθμική αύξηση του τζίρου των καταστημάτων από 30% έως 100%, συγκρινόμενα με στοιχεία της αντίστοιχης περσινής περιόδου».

 

Επισημαίνει ότι οι επιχειρηματίες αναθάρρησαν από την εμπορική κίνηση, ξέφυγαν από την κατήφεια των ημερών και με απόλυτη συνέπεια ανταποκρίθηκαν στις πρόσθετες εργοδοτικές τους υποχρεώσεις απέναντι στους εργαζόμενους.

 

Ο κ. Μακρής εκτιμά ότι το κράτος «θα εισπράξει τους αναλογούντες φόρους έτσι ώστε να λειτουργήσει το δίκτυ κοινωνικής προστασίας στους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.

 

Ο ίδιος αναφέρει ότι τα επεισόδια παρακώλυσης του νέου πλαισίου λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές υπήρξαν μεμονωμένα και από συγκεκριμένους κύκλους αντίδρασης, που "μάχονται την εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής αγοράς επιχειρούν δε να υπονομεύσουν την πρωτοβουλία αυτή της αγοράς και της πολιτείας".

 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΛΠΕ, το καταναλωτικό κοινό ανταποκρίθηκε πολύ θετικά και με τη βοήθεια των εξαιρετικών καιρικών συνθηκών ενισχύθηκε η επισκεψιμότητα, ο οικογενειακός περίπατος συνδυάστηκε με ψυχαγωγία, τονώθηκε η αγοραστική διάθεση και εξελίχθηκε σε καταναλωτική πανδαισία.

 

Χαρακτηρίζει, δε, ουσιαστικότερο όλων, το γεγονός ότι το κλίμα αισιοδοξίας που κυριάρχησε στην αγορά γέννησε προσδοκίες και μας συμπαρέσυρε σε θετικές σκέψεις, και αυτό το κλίμα- όπως σημειώνει- το έχουν ανάγκη όλοι οι εμπλεκόμενοι στην πραγματική οικονομία καταναλωτές, επιχειρήσεις και ελληνική πολιτεία.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.