Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η συγκεκριμένη αλυσίδα, που εγκαινιάστηκε μόλις τα τελευταία χρόνια, σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς "παίκτες" της αγοράς, πραγματοποιούσε πολλές παράλληλες εισαγωγές επωνύμων προϊόντων από το εξωτερικό, πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές, ενώ σημαντικό τμήμα του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αποτελούνταν από no name προϊόντα.
Μολονότι, όπως λέγεται στην αγορά, η συγκεκριμένη αλυσίδα ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς αφού διατηρούσε συμμάχους ακόμη και από το πολιτικό σκηνικό, τελικά δεν άντεξε τις συνέπειες της κρίσης.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου