ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Lidl Hellas: Επενδύσεις 130 εκατομμυρίων ευρώ και προσλήψεις 220 εργαζομένων με έμφαση στο bake off

00:39 - 06 Μαρ 2014 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Το ποσό των 130 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να επενδύσει το 2014 η Lidl Hellas ενισχύοντας τόσο το δίκτυό της όσο και τις υποδομές της, ενώ προσπαθεί να αναδείξει το ανθρώπινο πρόσωπό της με έμφαση σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στον τομέα των εργασιακών σχέσεων στο φόντο κριτικής που δέχτηκε μετά και τη αλλαγή χρήσης που έκανε στο αποθηκευτικό κέντρο της στη Θήβα.

Μάλιστα στο πλαίσιο ειδικής συνάντησης με δημοσιογράφους, λίγο πριν ο Γερμανός Πρόεδρος της Δημοκρατίας έλθει στην Αθήνα, το μέλος της διοίκησης Στράτος Δημητριάδης θέλησε να αναδείξει τις ευκαιρίες απασχόλησης που προσφέρει η γερμανική εταιρία λιανικής. «Από το σύνολο των εργαζομένων τα 2/3 είναι τετράωρης απασχόλησης» είπε ο κ. Δημητριάδης ενώ, όπως σημείωσε, ο κατώτατος μισθός για οκτάωρη απασχόληση στα καταστήματα της εταιρείας ανέρχεται σε 1.119 ευρώ (μικτά), σε αντιδιαστολή με τον αντίστοιχο κατώτατο μισθό των εμπορικών επιχειρήσεων, που ανέρχεται σε 903 ευρώ (μικτά). Παράλληλα τόνισε ότι η εταιρεία επιδιώκει να διασφαλίζει στους εργαζόμενους ένα σύνολο παροχών (ιδιωτική ασφάλιση, διατακτικές για την αγορά τροφίμων κ.ά.) δίνοντάς τους κίνητρα για να παραμείνουν στην επιχείρηση ως εργαζόμενοι.

supermarket060314

Όπως τονίστηκε η εταιρία σχεδιάζει να προσλάβει 226 εργαζόμενους, για τα τέσσερα νέα καταστήματα, ενώ ήδη, απασχολεί 4.002 εργαζόμενους. Με τις νέες προσλήψεις που θα πραγματοποιήσει για να στηρίξει τη λειτουργία των «ζεστών γωνιών», στο τέλος του 2014 θα απασχολεί περίπου 4.280 εργαζόμενους.

 

Ο κ. Δημητριάδης εμμέσως έκανε λόγο για στήριξη της Ελληνικής οικονομίας καθώς η Lidl Hellas δραστηριοποιείται στην Ελλάδα 15 χρόνια έχοντας υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 1 δισ. Ευρώ, ενώ ποσοστό 52% του τζίρου της προέρχεται από τα ελληνικά προϊόντα.. Για την επόμενη διετία στόχος της διοίκησης είναι η μεγαλύτερη διείσδυση ελληνικών προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων της, ενώ θα αναλάβει πρωτοβουλία για την ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Επίσης τόνισε ότι συνεργάζεται με 5.000 προμηθευτές. Ποσοστό 15% των προϊόντων που διαθέτει είναι επώνυμα, 85% είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (pl). Τα μη τρόφιμα (non food) αποτελούν το 10% του τζίρου της εταιρείας. Στόχος της διοίκησης είναι ο εμπλουτισμός των προϊόντων που διαθέτει με νέους κωδικούς.

superm060314

Οι νέες επενδύσεις

Για το άμεσο μέλλον η Lidl προγραμματίζει να προχωρήσει σε κατασκευή νέου κέντρου διανομής στη Θεσσαλονίκη, τεσσάρων νέων καταστημάτων στην Αττική (λειτουργεί 222 πανελλαδικά) αλλά και λειτουργία «ζεστών γωνιών» (bake-off) σε όλα τα σημεία πώλησης που διαθέτει. Μάλιστα η εταιρία, στο φόντο, των εξελίξεων στη νομοθεσία διακίνησης του ψωμιού, μετά και την πίεση της τρόικας, ποντάρει πολλά στο bake off. «Η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει ζεστές γωνιές (bake-off) σε 36 από τα 222 καταστήματα που διαθέτει και σκοπεύει μέχρι τις αρχές του 2015 να επεκτείνει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα σε όλα τα καταστήματα, πουλώντας ψωμί σε τιμές ανταγωνιστικές».

 

Επίσης, το νέο κέντρο διανομής στη Θεσσαλονίκη, 60.000 τ.μ, που θα λειτουργήσει τον Ιούνιο θα αποτελεί τη μεγαλύτερη εγκατάσταση της Lidl σε όλη την Ευρώπη, σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Δημητριάδης. Στο μεταξύ το αποθηκευτικό κέντρο της εταιρείας στη Θήβα, το οποίο λειτουργούσε από το 2002 και εφοδίαζε τα καταστήματα της εταιρείας, άλλαξε λειτουργία και αποτελεί πλέον κέντρο επανασυλλογής και επανασυσκευασίας εμπορευμάτων μη τροφίμων (non food).

supermarke060314

Στο μεταξύ, η εταιρεία πρόσφατα εγκαινίασε τη λειτουργία νέου κέντρου logistics 50.000 τμ στα Καλύβια Αττικής, μία επένδυση ύψους περίπου 55 εκατ. ευρώ, το οποίο θα συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη του αποθηκευτικού δικτύου της επιχείρησης στην Ελλάδα φτάνοντας συνολικά τον αριθμό των κέντρων διανομής στα πέντε (Θήβα, Πάτρα, Τρίκαλα, Θεσσαλονίκη και Καλύβια).

 

Όπως τόνισαν τα στελέχη της εταιρίας Το 2013 ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε σε 1,3 δισ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) ενώ το 2012 κινήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα εμφανίζοντας μικρή μείωση 1%. Ο κ. Δημητριάδης σημείωσε ότι οι πωλήσεις της εταιρείας σε αξία τα τελευταία πέντε χρόνια κινούνται σε σταθερά επίπεδα, ενώ σε όγκο την τελευταία τριετία σημείωσαν αύξηση 8%.

 

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 08:47 - 06 Μαρ 2014
Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.