Πιο αναλυτικά, στην ανακοίνωση του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, αναφέρεται ότι δέχτηκε 16.856 καταγγελίες παράπονα Καταναλωτών.Σε σχέση με το 2005 (16.464 καταγγελίες παράπονα), παρουσιάζεται μια αύξηση της τάξης του 2,38%.
Στην πρώτη θέση των καταγγελιώνβρίσκεται ο νομός της Χαλκιδικής, όπου τα ποσοστά του παρουσιάζουν αύξηση, από το 16,09%, σε 29,43%. Η Νομαρχία Χαλκιδικής, παρά την έντονη αντίδραση του ΚΕ.Π.ΚΑ. και των Πολιτών Καταναλωτών, επέμεινε, στην παράνομη και αντισυνταγματική πρακτική της επιβολής του τέλους Β κατοικίας.
Στη δεύτερη θέση, βρίσκονται οι καταγγελίες, για τις Τράπεζες, οι οποίες, παραμένουν, σταθερά, στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Σύμφωνα με το ΚΕ.Π.ΚΑ «οι Τράπεζες, παρά την παρέμβαση και τις συστάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος και τα πρόστιμα, που επιβλήθηκαν, σε ορισμένες από αυτές, συνεχίζουν τις επιθετικές εμπορικές πρακτικές, συνεχίζουν να αμφισβητούν αποφάσεις του Αρείου Πάγου, συνεχίζουν να «χαρατσώνουν» τους Έλληνες Πολίτες-Καταναλωτές».
Στην τρίτη θέση, βρίσκονται οι καταγγελίες, για ελαττωματικά προϊόντα. Τα ποσοστά τους παρουσιάζουν μικρή ύφεση.
Οι καταγγελίες, για την εξυπηρέτηση των Καταναλωτών, μετά την αγορά των αγαθών, παρουσιάζουν αύξηση, καθώς αρκετές επιχειρήσεις αρνούνται να εφαρμόσουν, όπως οφείλουν, τους όρους της εγγύησης των αγαθών, σημειώνει το ΚΕ.Π.ΚΑ.
Η κακή λειτουργία αρκετών παρόχων σταθερής τηλεφωνίας οδήγησαν στο διπλασιασμό των καταγγελιών, σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ.. Όπως επισημαίνεταιυπήρξε πρωτοβουλία από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτών, την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.), το Σύνδεσμο Αδειοδοτημένων Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων Ελλάδος (Σ.Α.Τ.Π.Ε.), για την κατάρτιση Κώδικα Δεοντολογίας, που θα διέπει τη λειτουργία των παρόχων.
Μείωση παρουσίασαν οι καταγγελίες για ακατάλληλα τρόφιμα, αλλά και οι καταγγελίες για Ινστιτούτα Αδυνατίσματος και Γυμναστήρια.
Ύφεση παρουσιάζουν και οι καταγγελίες, για τις ΔΕΚΟ, τις Υπηρεσίες Τουρισμού, τα ενοίκια και τα κοινόχρηστα, παρά το γεγονός ότι παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. «Οι ΔΕΚΟ πρέπει να κατανοήσουν ότι εξυπηρετούν βασικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου και πρέπει να λειτουργούν, με κοινωνική ευθύνη, παρέχοντας καθολικές υπηρεσίες», σημειώνει το ΚΕΠΚΑ.
Σημαντικός αριθμός ήταν και ο αριθμός των καταγγελιών όσον αφορά ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ σωρεία σωρεία καταγγελιών υπήρξε για αθέμιτες και παράνομες εμπορικές πρακτικές, από τα supermarket.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr