ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Jumbo: Τι σχεδιάζει σε Ελλάδα και Ρουμανία

10:37 - 06 Ιουλ 2016 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Jumbo: Τι σχεδιάζει σε Ελλάδα και Ρουμανία
Την ενίσχυση του δικτύου της, πρωτίστως στη Ρουμανία και την αναζήτηση ευκαιριών επέκτασης σε Ελλάδα και Βουλγαρία προβλέπει ο σχεδιασμός της JUMBO για τη νέα χρήση (2016/2017) που ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες.

Η διοίκηση της JUMBO, στο πλαίσιο της ενημέρωσης για τη συγχώνευση με απορρόφηση της "ΤΑΝΟΣΙΡΙΑΝ Ανώνυμη Εμπορική και Επενδυτική Εταιρεία", αναφέρει πως στόχος του ομίλου για τη χρήση 01.07.2016‐30.06.2017 παραμένει η διατήρηση της τάσης των πωλήσεων  και  της  κερδοφορίας  σε  θετικά  επίπεδα, μέσω    της    αποτελεσματικότερης  διαχείρισης  του υπάρχοντος δικτύου και υποδομών του ομίλου, καθώς και η επέκταση του δικτύου σε σημεία που δεν έχει ακόμα παρουσία με την προσθήκη νέων καταστημάτων.
 
Έτσι, λοιπόν, μέχρι το τέλος της χρήσης 2016/2017, η διοίκηση στοχεύει να θέσει σε λειτουργία πέντε νέα καταστήματα, ένα στην Ελλάδα, ένα στη Βουλγαρία  και τρία νέα καταστήματα στη Ρουμανία.  Σε βάθος χρόνου, αναφέρεται, στη  Ρουμανία  στόχος είναι  τα επόμενα  χρόνια  το δίκτυο  στη  χώρα να φτάσει  τα 16‐18 καταστήματα. Στη Βουλγαρία στόχος είναι τα επόμενα χρόνια να λειτουργήσουν δύο ακόμα καταστήματα στη χώρα.
 
Στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης του υπάρχοντος δικτύου καταστημάτων η εταιρεία τερμάτισε τη λειτουργία δύο  μικρών  καταστημάτων  τον  περασμένο Ιανουάριο , με  αποτέλεσμα  σήμερα  το  δίκτυό  της  να αριθμεί 51 καταστήματα στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 7 στη Ρουμανία ενώ λειτουργεί και το ηλεκτρονικό κατάστημα e‐jumbo.
 
Παράλληλα, η Jumbo προχώρησε σε επέκταση της συνεργασίας της με  την εταιρεία Veropoulos Dooel και ήδη ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο Jumbo στη Σερβία από τον Όμιλο Vero της οικογένειας Βερόπουλου, που έχει την αποκλειστική δικαιόχρηση του Jumbo για τις αγορές της ΠΓΔΜ και της Σερβίας.
 
Σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών, το στο α’ εξάμηνο της χρήσης 01.07.2015‐30.06.2016, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στα 371,75 εκατ.ευρώ, καταγράφοντας  αύξηση  8,97%  έναντι  της  αντίστοιχης  περσινής  περιόδου.  Τα  καθαρά  ενοποιημένα  κέρδη μετά  από  φόρους  ανήλθαν  σε  72,52  εκατ.  ευρώ, έναντι  62,67  εκατ.ευρώ,  παρουσιάζοντας  αύξηση  κατά  15,72%.
 
Η διοίκηση στο ενημερωτικό σημείωμα αναφέρει πως στο β’ εξάμηνο της χρήσης (01.07.2015‐30.06.2016) θα διατηρηθεί η θετική τάση αύξησης των πωλήσεων και της  κερδοφορίας  καθώς  τα  καταστήματα  στην  Ελλάδα παρουσίασαν  μικρή  άνοδο  των  πωλήσεων , ενώ  τα καταστήματα  του εξωτερικού  σημείωσαν  μεγαλύτερη  αύξηση  των  πωλήσεων. Συγκεκριμένα, σημειώνεται πως παρά  την  αύξηση  της φορολογίας  στην  Ελλάδα, η Jumbo παρουσίασε  θετικά  αποτελέσματα  λόγω  της  διατήρησης  του  μικτού περιθωρίου κέρδους καθώς και της συγκράτησης των δαπανών.
 
Η  εταιρεία Jumbo  ξεκίνησε  το  1986  με  το  άνοιγμα  μικρών  καταστημάτων (boutique stores),  καθώς  αρχικά επικεντρώθηκε  μόνο  σε  πώληση παιχνιδιών.  Στη  συνέχεια,  εμπλουτίζοντας  συνεχώς  το  προϊοντικό  της μείγμα προσθέτοντας προϊόντα που απευθύνονταν τόσο σε παιδιά όσο και σε όλη την οικογένεια, προχώρησε στο  άνοιγμα  υπερ‐καταστημάτων,  με  στόχο την  καλύτερη  παρουσίαση  και  προώθηση  των  προϊόντων  της μέσα σε αυτά. Σήμερα ο μέσος όρος της επιφάνειας των καταστημάτων του Ομίλου είναι 9.000 τ.μ. περίπου, ενώ η μέση τιμή πώλησης των προϊόντων της διαμορφώνεται σε 4,99 ευρώ.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.