ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το 88% των καταναλωτών στηρίζονται στα κουπόνια των Super Markets Κύριο

10:00 - 14 Μαρ 2017 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Το 88% των καταναλωτών στηρίζονται στα κουπόνια των Super Markets
Η ύπαρξη προσφορών αποτελεί το κλειδί για να μπουν οι καταναλωτές στα καταστήματα και να ψωνίσουν, ενώ μέσα από αυτές τις προωθητικές ενέργειες καλύπτονται πλέον οι βασικές ανάγκες των νοικοκυριών.

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγάθων (ΙΕΛΚΑ) το 88% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών, κουπονιών και δωροεπιταγών που προσφέρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και οι προμηθευτές προϊόντων. Επίσης σχεδόν το 25% του συνόλου των καταναλωτών εξοικονομούν τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών τους, το 28% έως 10% ενώ το 32% πάνω από 10% και μόλις 1 στους 10 δεν εξοικονομεί τίποτα από τις αγορές του.


Σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ η μηνιαία συνολική αξία όλων των ενεργειών προσφοράς από τις επιχειρήσεις αντιστοιχεί σε μέσο εβδομαδιαίο όφελος 7 ευρώ, 30 ευρώ μηνιαίως και 375 ευρώ ετησίως.

 

Σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας οι 2 στις 5 επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ έχουν την αφετηρία τους σε κάποια προσφορά, κάτι το οποίο με δεδομένο ότι ο μέσος Έλληνας επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ 4,5 φορές ανά εβδομάδα σημαίνει ότι τις δυο φορές αφιερώνει το χρόνο του στο κυνήγι των προσφορών. Μάλιστα το 63% δηλώνει ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος επιλογής για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενώ το 48% παραδέχεται ότι είναι πιθανό να αλλάξει τη διατροφή του αν βρει καλές πρόσφορες σε κάτι άλλο και το74% ότι τα σούπερ μάρκετ διαθέτουν περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις σε σχέση με άλλα εμπορικά καταστήματα.


Σημειώνεται ότι η μείωση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ εκτιμάται ότι κινείται στο επίπεδο του 7% περίπου και πλέον με αυτή την εικόνα η πολιτική των προσφορών είναι μονόδρομος για την προσέλκυση των καταναλωτών. Επίσης αρνητικό ρεκόρ σημείωσαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ τη το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI με μείωση που έφτασε στο 6,5% σε αξία και στο 8,9% σε όγκο. Οι εξελίξεις στη Μαρινόπουλος επηρέασαν βέβαια σημαντικά αλλά η γενικότερη οικονομική κατάσταση έβαλε και αυτή το «λιθαράκι» της.


Υπενθυμίζεται ότι το 2015 ο τζίρος των σούπερ μάρκετ υποχώρησε κατά 2,1% σε σύγκριση με το 2014, το 2014 κατά 1,4% σε σύγκριση με το 2013, το 2013 κατά 3,5% σε σύγκριση με το 2012, ενώ το 2012 η μείωση ήταν 3,4% σε σύγκριση με το 2011.


Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 14:10 - 14 Μαρ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.