ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Επενδύσεις από την ΑΒ για να κρατηθούν οι κερδισμένοι πελάτες της Μαρινόπουλος

09:59 - 26 Απρ 2017 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Επενδύσεις από την ΑΒ για να κρατηθούν οι κερδισμένοι πελάτες της Μαρινόπουλος
Με προσφορές, ένταση προσπαθειών στο μέτωπο του προγράμματος πιστότητας (loyalty club) σχεδιάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος να κινηθεί στην έντονα ανταγωνιστική αγορά των αλυσίδων σούπερ μάρκετ το επόμενο διάστημα.

Σε μια περίοδο που η κρίση κτυπά τη ζήτηση με πτώση τζίρων η ΑΒ αναμένεται να επενδύσει 180 εκατ. ευρώ στην αγορά μέσω προσφορών και προωθητικών ενεργειών χωρίς να υπολογιστεί σε αυτό το ποσό που θα εισφέρουν οι προμηθευτές.

 

Στόχος είναι να διακρατήσει 300.000 νέους καταναλωτές, που μετά το κλείσιμο της αλυσίδας Μαρινόπουλος πέρασαν το κατώφλι των καταστημάτων της ΑΒ. Μάλιστα η εταιρεία επένδυσε 40 εκατ. ευρώ (στοιχεία 2016) μόνο στην κάρτα πιστότητας AB Plus, μέσω της οποίας δημιουργεί αξία για τους πιστούς πελάτες της παρέχοντάς τους οφέλη και ειδικές προσφορές.

 

Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ΑΒ αναπτύσσονται με θετικό ρυθμό (μονοψήφιο) στο α` τρίμηνο της χρονιάς, όπως ανέφεραν χθες στελέχη της ΑΒ, στο περιθώριο συνέντευξης τύπου για το «ΑΒηταρι της Αγάπης». Κατά τις εκτιμήσεις τους, η αγορά αν και κινείται με αρνητικό ρυθμό της τάξης του -8% έως -15% στο τρίμηνο, θα σταθεροποιηθεί σε καλύτερα επίπεδα στο τέλος του χρόνου, με πρόβλεψη να καταγράψει πτώση -4 με -5% το 2017.

 

Εν τω μεταξύ, η αλυσίδα συνεχίζει να στηρίζει δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Το 2016, ο όμιλος ΑΒ, που μετρά 78 χρόνια ιστορίας, πρόσφερε 2.055.738 ευρώ σε 685.245 γεύματα μέσω των οργανισμών: Τράπεζα Τροφίμων, Μπορούμε, Prolepsis και Όλοι μαζί μπορούμε, με τους οποίους διατηρεί στρατηγικές συνεργασίες. Ειδικότερα, μέσω της Τράπεζας Τροφίμων, σε 22 χρόνια συνεργασίας έχει προσφέρει πάνω από 17.000 τόνους τροφίμων και το 2016 πρόσφερε 80 τόνους το μήνα. Μέσω της Prolepsis προσφέρθηκαν 271.000 ευρώ για 186.721 σχολικά γεύματα σε 52 σχολεία σε όλη τη χώρα.

 

Επιπλέον η εταιρεία τηρώντας την παράδοση ετών (από το 2012), πρόσφερε το χριστουγεννιάτικο και πασχαλινό γεύμα σε 9.000 οικογένειες (αξίας 78.000 και 45.238 ευρώ αντίστοιχα). Είναι επίσης ενδεικτικό ότι μόνο σε φόρους και εισφορές κατέβαλε στα κρατικά ταμεία 239 εκατ. ευρώ το 2016 και η συμμετοχή της στο ΑΕΠ διαμορφώθηκε σε 1,24%. Οι παροχές στους 14.216 εργαζομένους ξεπέρασαν τα 17,2 εκατ. ευρώ ενώ ο όμιλος, που δέχεται χιλιάδες αιτήματα για κάλυψη κοινωνικών αναγκών αλλά και μεγάλο όγκο βιογραφικών, μόνο πέρυσι δημιούργησε 1.272 νέες θέσεις εργασίας και συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης χάρη στη συνεχή ανάπτυξη νέων καταστημάτων.

 

Επίσης, όπως σημείωσε η Αλεξίας Μαχαίρα, Επικεφαλής της Διεύθυνσης Εταιρικής Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο όμιλος με σεβασμό στις μελλοντικές γενιές, εφαρμόζει σταθερά φιλικές πολιτικές προς το περιβάλλον και επενδύει στην ανακύκλωση, εντάσσοντας σύγχρονα κέντρα διαχείρισης συσκευασιών σε πολλά καταστήματα του δικτύου του. Σήμερα σε 70 κέντρα ανακυκλώνονται συσκευασίες έως και έξι υλικών και το 2016, ανακυκλώθηκαν περίπου 2,7 εκατ. συσκευασίες.

 

Όπως ανέφερε η Αλεξία Μαχαίρα, υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, η εταιρική υπευθυνότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων των εργαζομένων στην ΑΒ Βασιλόπουλος και διατρέχει κάθε στρατηγική επιλογή της εταιρείας.

 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με 386 καταστήματα σε όλη τη χώρα και περισσότερους από 14.200 εργαζομένους, αποτυπώνει στη νέα πλατφόρμα εταιρικής υπευθυνότητας «ΑΒηταρι της Αγάπης» όλη τη φιλοσοφία της. Εδώ και χρόνια υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα, με σκοπό την ενίσχυση των περιοχών που δραστηριοποιείται. Εστιάζοντας στα προβλήματα σίτισης, προσφέρει καθημερινά τρόφιμα από τα καταστήματά της σε τοπικούς φορείς, σε συνεργασία με το «Μπορούμε» και από τις αποθήκες της στην «Τράπεζα Τροφίμων».

 

Παράλληλα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει τα προϊόντα και τα κουπόνια καλού σκοπού -που πωλούνται σε όλα τα ΑΒητικα καταστήματα της εταιρείας- τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων δίνονται για την ενίσχυση φορέων που βοηθούν παιδιά σε όλη την Ελλάδα. Ειδικότερα, το 2016 οι πελάτες των καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος προσέφεραν μέσα από την αγορά προϊόντων καλού σκοπού και κουπονιών 52.461 ευρώ σε φορείς που φροντίζουν παιδιά σε όλη την Ελλάδα.

 

Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, η ΑΒ Βασιλόπουλος διασφαλίζει ότι χιλιάδες μικροί μαθητές σχολείων και νηπιαγωγείων, σε όλη τη χώρα, έχουν κάθε μέρα και για όλον τον χρόνο πρόσβαση σε ένα θρεπτικό και υγιεινό γεύμα.

 

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.