Η Lidl χαρακτηρίζει αναξιόπιστη την έρευνα και συγκεκριμένα ισχυρίζεται πως:
- παρουσιάστηκε ένα μοντέλο ερευνών που δεν καταγράφονται προδιαγραφές και είναι αναξιόπιστη
- η μεθοδολογία δε διασφαλίζει την αντιπροσωπευτικότητα της μέτρησης στα σημεία λήψης
- το δείγμα δεν είναι αξιόπιστο
- τα στοιχεία είναι ψευδή
- δεν παρουσιάζεται η ταυτότητα της έρευνας
"Eπιφυλασσόμαστε σε κάθε νόμιμο μέσο, μιαw και η εταιρία δυσφημείται", σημειώνουν ακόμα από τη Lidl και ζητούν από τη Nielsen:
- να ξεκαθαρίσει τη μεθοδολογία το δείγμα και της προδιαγραφές
- να ξεκαθαρίσει το ποσοστό στατιστικού λάθους
Από τη μεριά της η Nielsen σε επιστολή της απαντά στις παραπάνω καταγγελίες ως εξής:
«Οι μετρήσεις που αφορούν ή και περιλαμβάνουν την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl είναι αποτέλεσμα ειδικής μεθοδολογίας που έχει αναπτύξει η The Nielsen Company παγκοσμίως και εφαρμόζεται και στην Ελλάδα.
Η έρευνα αυτή καλύπτει τις περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης και ενέχει αποδεκτό στατιστικό σφάλμα. Σε καμία περίπτωση οι μετρήσεις αυτές δεν προκύπτουν από στοιχεία πωλήσεων, που η The Nielsen Company λαμβάνει απευθείας από την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl, αλλά από δειγματοληπτική συλλογή αποδείξεων από καταναλωτές/αγοραστές της Lidl στις ανωτέρω περιοχές .
Τέλος επισημαίνουμε ότι τα στοιχεία αγοράς έχουν συγκεκριμένους περιορισμούς ως προς την ερμηνεία τους. Είμαστε στη διάθεσή σας για τυχόν διευκρινίσεις».
Γιώργος Αλεξάκης