Αναλυτικότερα, την εβδομάδα που προηγήθηκε του Πάσχα (2-8 Απριλίου 2018), σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (10-16 Απριλίου 2017), η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου στο σύνολό της κινήθηκε θετικά σε αξία, στο 2,5%
Τα Φρέσκα/Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν οριακά θετική τάση στο 0,4%, ενώ τα FMCGs (σ.σ. προϊόντα ταχείας κατανάλωσης) αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά με ποσοστό +2,8%.
Όσον αφορά στις κατηγορίες των Τροφίμων, στο σύνολό τους, κινήθηκαν θετικά στο +3,8%, ενώ αντίθετα τα Ποτά παρουσίασαν αρνητική τάση της τάξης του -1,8.
Οι κατηγορίες Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες Οικιακής Χρήσης παρουσίασαν θετικές τάσεις στο +4,8% και +5,2% αντίστοιχα.