ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Επενδύσεις σε καταστήματα για την ανάπτυξη μεριδίων της Κωτσόβολος

08:45 - 29 Ιουν 2018 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Επενδύσεις σε καταστήματα για την ανάπτυξη μεριδίων της Κωτσόβολος
Με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής θέσης που έχει σε μια άκρως ανταγωνιστική και ευαίσθητη στο γενικότερο οικονομικό κλίμα αγορά η αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών Κωτσόβολος συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο για τη χρήση 2018 και 2019. Σύμφωνα με τον νέο αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας, κ. Γιάννη Βασιλάκο, οι επενδύσεις, κύρια σε ανακαινίσεις καταστημάτων, θα ανέλθουν στα 10 εκατομμύρια ευρώ. Σημειώνεται ότι ήδη τρέχει ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του δικτύου (π.χ. στα Χανιά ή στο The Mall Athens) με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών που έχει ο καταναλωτής.

Παράλληλα και τη νέα περίοδο όπως και το 2017-2018, η Κωτσόβολος επενδύσει στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Την τελευταία διετία, δε,  έχει αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 385 άτομα, φτάνοντας περίπου τους 2.380 εργαζομένους.

Την ίδια ώρα σημαντική τόνωση των πωλήσεων καταγράφει η εταιρία στην χρήση 2017-18, λόγω της αύξησης της ζήτησης κυρίως για λευκές ηλεκτρικές συσκευές – αλλά και από τη βελτίωση συνολικά του μεριδίου αγοράς της αλυσίδας σε όλα τα είδη. Έτσι στο 12,2% είναι η επίδοσή της που αποτελεί ρεκόρ για την ίδια.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 457,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα  κέρδη EBITDA στα 20.1 εκ ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων (EBIT) υπολογίζονται να ανέλθουν στα 15,1 εκατ. ευρώ. Τα ταμειακά διαθέσιμα, στο τέλος της χρήσης ανέρχονται στα 51 εκατ. ευρώ. Αυτό επιτρέπει στην εταιρία να χρηματοδοτεί με ίδια κεφάλαια τις επενδύσεις της που στην τελευταία χρήση άγγιξαν τα 10,4 εκατ. ευρώ.

Η εικόνα της αγοράς

Παρά πάντως την εκτιμώμενη αναιμική πορεία της αγοράς η εταιρία  εκτιμά ότι θα έχει αύξηση πωλήσεων. Θέτει, δε, ως στόχο  τα 500 εκατ. ευρώ για την τρέχουσα χρήση.  Όπως είπε ο κ. Βασιλάκος η πορεία της αγοράς κλιματιστικών, αλλά και των μαύρων συσκευών (λόγω Μουντιάλ), αλλά και η Black Friday, η οποία κατά τον ίδιο παίζει πλέον βαρύνοντα ρόλο στο γενικό αποτέλεσμα των πωλήσεων του κλάδου είναι τα σημεία που θα κρίνουν τη διαμόρφωση της γενικότερης «πίτας».

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.