ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

My market: Σεμινάρια για την εξυπηρέτηση καταναλωτών με απώλεια όρασης

16:23 - 25 Σεπ 2019 | ΕΜΠΟΡΙΟ
My market: Σεμινάρια για την εξυπηρέτηση καταναλωτών με απώλεια όρασης
Το πρώτο διαδραστικό σεμινάριο εκπαίδευσης εργαζομένων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών με οπτική αναπηρία διοργάνωσε η 100% ελληνική αλυσίδα My market, σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ BlackLight που υποστηρίζει κοινωνικές ομάδες που βρίσκονται στο περιθώριο, όπως οι άνθρωποι με μερική ή ολική απώλεια όρασης και άλλες αναπηρίες.

Τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιούνται καθώς προτεραιότητά της ελληνικής αλυσίδας είναι να παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες προς όλους τους συμπολίτες μας.

Μέσα από αυτά, όπως αναφέρει, «οι εργαζόμενοί μαθαίνουν να εξοικειώνονται με τις ανάγκες των καταναλωτών με απώλεια όρασης και εκπαιδεύονται πάνω σε τεχνικές για την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.

Στόχος στα My market είναι οι πελάτες μας, με απώλεια όρασης, να κάνουν τα ψώνια τους με ασφάλεια και να νιώσουν εμπιστοσύνη κοντά μας και να συμμετάσχουμε δυναμικά στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα καθώς και την πιθανή αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία γενικότερα.

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά στο κατάστημα των Βριλησσίων, ενώ ακολουθούν σύντομα εκπαιδεύσεις στα My market Κηφισιάς, Αλσούπολης, Νέας Σμύρνης Βενιζέλου και Σεπολίων.»

Τελευταία τροποποίηση στις 17:31 - 25 Σεπ 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.