ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Έρευνα: Χαμηλά μεν αλλά με καλπασμό οι πωλήσεις στα e-grocery

09:15 - 23 Απρ 2020 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Έρευνα: Χαμηλά μεν αλλά με καλπασμό οι πωλήσεις στα e-grocery
Ανοδικά κινήθηκε η πρώτη εβδομάδα του Απριλίου σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις FMCGs στη χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, που εξετάζουν τις πωλήσεις της περιόδου από 9 Φεβρουαρίου έως και 5 Απριλίου συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή ημερολογιακή περίοδο.

Πιο συγκεκριμένα, η αύξηση σε σχέση με πέρυσι είναι στο 28%. Aναλυτικά, τα φρέσκα τρόφιμα κινούνται με αύξηση 45,5% στην εβδομάδα που έληξε στις 5 Απριλίου, και ακολουθούν τα συσκευασμένα τρόφιμα με 33,1% και τα κατεψυγμένα με 32,7%. Ταυτόχρονα, στη χώρα μας για μία ακόμα εβδομάδα τα αλκοολούχα καταγράφουν ανοδική πορεία με 23,9%.

Πάντως εάν εξετάσει κανείς την καμπύλη παρατηρείται μια σταδιακή εξομάλυνση σε σχέση με την αρχική περίοδο εκδήλωσης του κορονοϊού, όπου υπήρξε μεγάλη αποθεματοποίηση.

Στο μεταξύ με βάση έρευνα της Convert Group καταγράφεται αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την περίοδο του Mαρτίου του 2020. Αναλυτικά το ποσοστό ανάπτυξης για το e-grocery ανήλθε στο +61% κατά τον τρίτο μήνα του έτους σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ανάπτυξης ήταν +6% τον Φεβρουάριο και +3% το Μάρτιο του 2020. Αν εξετάσει κανείς το πρώτο τρίμηνο του έτους συνολικά η αύξηση ανέρχεται στο +26% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Ο συνολικός αριθμός πελατών κατά τον τρίτο μήνα του 2020 υπερέβη τα 4 εκατομμύρια καταναλωτές, οι οποίοι ψώνισαν μέσω e-grocery.

Ωστόσο, το ενδιαφέρον είναι ότι μπορεί το συνολικό ποσοστό σε σχέση με τις πωλήσεις σε φυσικό κατάστημα να παραμένει χαμηλό ωστόσο ανεβαίνει δυναμικά. Έτσι η συμβολή των ηλεκτρονικών πωλήσεών στις συνολικές πωλήσεις του λιανεμπορίου ανήλθε στο 1,8%, κάτι που είναι κατά 4,5 φορές πιο πάνω  από την πρώτη εβδομάδα του έτους.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.