ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ξεκινά μια... μηνιαία Βlack Friday λόγω καραντίνας και εφοδιαστικής αλυσίδας Κύριο

17:52 - 22 Νοε 2020 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Ξεκινά μια... μηνιαία Βlack Friday λόγω καραντίνας και εφοδιαστικής αλυσίδας
Διευρυμένη «Μαύρη Παρασκευή» θα είναι η φετινή καθώς ήδη έχουν ξεκινήσει οι προσφορές από πολλές αλυσίδες ενώ προβλέπεται να διαρκέσουν ως το Δεκέμβριο μια και τα φυσικά σημεία είναι κλειστά. Ένα άλλος λόγος της… παράτασης αυτής είναι και η προσπάθεια να γίνει μια ισοκατανομή των φορτίων στα δίκτυα της εφοδιαστικής αλυσίδας ώστε να μην «κρασάρουν»
Στο μεταξύ στα 280 εκατ. ευρώ αναμένεται να φθάσει ο τζίρος της Black Friday με βάση έρευνα του ΙΕΛΚΑ. Όπως αναφέρει οι καταναλωτές, επηρεασμένοι και από το αρνητικό κλίμα που επικρατεί, εμφανίζονται διστακτικοί, με την πλειονότητα να δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε αγορές μέχρι 50 ευρώ. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ στη διάρκεια της Black Friday θα ψωνίσουν περί τα 2 εκατ. καταναλωτές, με τον τζίρο να διαμορφώνεται στα 280 εκατ. ευρώ.
 
Σημειώνεται ότι ο επίσημος «εορτασμός» να έχει προσδιοριστεί για την ερχόμενη Παρασκευή 27 Νοεμβρίου. Πάντως όλο το λιανεμπόριο αγωνιά για το πώς θα καλύψει το έδαφος από το χαμένο τζίρο αλλά και πώς θα «ανοίξει» την σφιχτή τα΄σεπη του καταναλωτή.
 
Εν μέσω πάντως πανδημίας το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές παραγγελίες καλά κρατούν καθώς η κρίση άνοιξε νέες αγορές, όπως αυτή των σούπερ μάρκετ ενώ υπάρχει και εκτόξευση τζίρων στα εναλλακτικά δίκτυα.
 
Σημειώνεται ότι ρυθμό ανάπτυξης 183% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι των online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο), σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
 
Σύμφωνα με την Convert Group ο κλάδος θα κλείσει εφέτος, με συνολικές πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες έφτασαν τα 46,7 εκατ. ευρώ.
 
O κλάδος το τρίτο τρίμηνο συνέχισε να αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν ίδιο με αυτόν του δεύτερου τριμήνου (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος), ενώ τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις σχεδόν τετραπλασιάσθηκαν σε σχέση με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος και Φεβρουάριος) και σημείωσαν άνοδο +174% συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2019.
 
Γιώργος Αλεξάκης
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.