ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Click away: Τι ισχύει με τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων

16:14 - 15 Δεκ 2020 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Click away: Τι ισχύει με τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων
Διευκρινίσεις, σχετικά με τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που αγοράστηκαν με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), δίνει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Ειδικότερα, το ΥΠΑΝ απαντά στο ερώτημα «Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;» ως εξής:

Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.