ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Παρουσίαση της ΑΒ Βασιλόπουλος στην ΕΘΕ

14:05 - 29 Μαρ 2006 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Τα αποτελέσματα του 2005 και τους στόχους για το 2006 της ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασαν στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών ο εντεταλμένος σύμβουλος κ. Μαχαίρας και η οικονομική διευθύντρια κα Κουκαλάνη.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης έγινε μια σύντομη ανασκόπηση του τρέχοντος οικονομικού περιβάλλοντος, των καταναλωτικών τάσεων καθώς και της εξέλιξης της ελληνικής αγοράς τροφίμων και των κύριων χαρακτηριστικών της. Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία του 2004 η ΑΒ κατατάσσεται δεύτερη ως προς τον κύκλο εργασιών στο λιανικό εμπόριο τροφίμων. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν οι προοπτικές της εταιρείας για το 2006 στις οποίες περιλαμβάνονται: Αύξηση των πωλήσεων:
- Βελτίωση της αποδοτικότητας και ανακαίνιση σε 5 υπάρχοντα καταστήματα.
- Ανάπτυξη και επέκταση του δικτύου διακαιόχρησης.
- Οργανική και γεωγραφική επέκταση με καταστήματα σουπερμάρκετ και καταστήματα City.
- Επιτάχυνση της ανάπτυξης του δικτύου πώλησης με την προσθήκη 19 νέων καταστημάτων το 2006. Πολιτική τιμών:
- Επιθετική εμπορική πολιτική για "Ανταγωνιστικές τιμές κάθε μέρα",
- Έμφαση στα σημεία που διαφοροποιούν την εταιρεία,
- Μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των λειτουργιών και των παρεχομένων υπηρεσιών με τη συνέχεια του προγράμματος "Έξυπνο Λιανεμπόριο" (Smart Retailing). Επέκταση της μεθοδολογίας του Smart Retailing στη διοίκηση, στις υποστηρικτικές υπηρεσίες και στις κεντρικές αποθήκες.
- Εμπλουτισμός της ποικιλίας με την αύξηση των αποκλειστικών προϊόντων και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τη διεύρυνση των βιολογικών και την ανάπτυξη νέων κατηγοριών προϊόντων.
- Περαιτέρω ανάπτυξη των τμημάτων οπωροπωλείου, κρέατος και τυριών. Αποδοτικότητα:
- Μείωση των γενικών εξόδων μέσα από οικονομίες κλίμακας και αύξηση της παραγωγικότητας με αποδοτική διαχείριση των αποθεμάτων,
- Περαιτέρω βελτίωση του Κεφαλαίου Κίνησης με την αύξηση της κυκλοφοριακής ταχύτητας των αποθεμάτων και τον αποδοτικότερο πιστωτικό έλεγχο πελατών και πιστωτών. (μεγιστοποίηση της απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας)
- Συνεχής εκπαίδευση,
- Έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη με την συνεχή εκπαίδευση και αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.