ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βάρδας: Παρουσίαση στην ΕΘΕ

16:35 - 01 Φεβ 2006 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Tην τρέχουσα οικονομική κατάσταση καθώς και τις προοπτικές στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας παρουσίασε στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών η διοίκηση της Βάρδας.
Στην παρουσίαση προς τους εκπρόσωπους των θεσμικών επενδυτών, ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Θεόδωρος Βάρδας έκανε μια σύντομη αναδρομή της Εταιρείας, η οποία ιδρύθηκε το 1939 και αριθμεί 66 συναπτά έτη παρουσίας στην ελληνική αγορά, ενώ ανέλυσε τις σημερινές προοπτικές και το μελλοντικό πρόγραμμα ανάπτυξης της. Ο πρόεδρος της Εταιρείας αναφέρθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα τα οποία θα πρέπει να αναζητηθούν: - στην εμπορική τεχνολογία την οποία έχει αναπτύξει στην παραγωγή προϊόντων ένδυσης τα οποία προσφέρουν ποιότητα και μόδα σε τιμές οι οποίες είναι ανταγωνιστικές. - στην δημιουργία καταστημάτων σε τοποθεσίες οι οποίες εξυπηρετούν κατά άριστο τρόπο τις καταναλωτικές ανάγκες των πελατών της. - στο άρτιο πληροφοριακό της σύστημα (intranet), άμεσης σύνδεσης και πραγματικού χρόνου (on line real time), με το οποίο έχει άμεση ενημέρωση και ανάλυση των πωλήσεων και αποθεμάτων της. - στο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών (CRM) το οποίο στηρίζεται στην πελατειακή βάση 360.000 ατόμων οι οποίοι είναι ενεργοί πελάτες της Εταιρείας. Η Βάρδας από την ίδρυση της και κυρίως από την είσοδο της στο Χ.Α., έχει μια σταθερή πορεία ανάπτυξης αναπτυσσόμενη σε αυτό το οποίο γνωρίζει να κάνει καλά, την παραγωγή και διάθεση λιανικώς και χονδρικώς ανδρικών και γυναικείων προϊόντων ποιοτικής ένδυσης και μόδας. Η αύξηση των πωλήσεων στηρίζεται στην ανάπτυξη των δικτύων διανομής: - Λιανικώς, καταστήματα με χρήση του γνωστού brand VARDAS αλλά και μέσω άλλων διεθνώς γνωστών brands BCBG MazAzria, McGregor, Harmont & Blaine. - Χονδρικώς, μέσω της εξηπηρέτησης και εφοδιασμού ενός χαρτοφυλακίου 250 πελατών – καταστήματα σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η Βάρδας ΑΕΒΕΕ μετά την είσοδο της στο Χ.Α. αύξησε το δίκτυο της από 17 καταστήματα το 2001 σε 42 καταστήματα στο τέλος του 2005 ενώ προβλέπεται η προσθήκη τεσσάρων νέων καταστημάτων κατά την διάρκεια του 2006 με το συνολικό δίκτυο της να αριθμεί στα τέλη του 2006 τα 46 καταστήματα . Ετσι σήμερα η Βάρδας έχει παρουσία σε επτά πόλεις της Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της Αθήνας ενώ έντονη είναι και η παρουσία της σε όλα τα σημεία του λεκανοπέδιου Αττικής. Η ανάπτυξη του δικτύου, εκτός του ιδιόκτητου brand VARDAS γίνεται και μέσω brand ιδιοκτησίας τρίτων τα οποία αναπτύσσονται βάσει συμφωνιών όπως BCBG Max Azria , Harmont & Blaine και McGregor. Στην ανάπτυξη των πωλήσεων και της κερδοφορίας της επιχείρησης σημαντικό ρόλο παίζει και η ανάπτυξη του δικτύου χονδρικών πωλήσεων της Εταιρείας το οποίο αναμένεται να έχει αυξητικούς ρυθμούς, κυρίως σε περιοχές της Ελλάδας όπου η Βάρδας ΑΕΒΕΕ δεν έχει σημαντική παρουσία. Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας παρουσιάζει σταθερή ανοδική πορεία, από 27 εκ. ευρώ το 2001 σε 40,9 εκ. ευρώ το 2005, συνεπής προς την στρατηγική της για τη διαρκή αύξηση των μεριδίων αγοράς τα οποία κατέχει στην ανδρική και γυναικεία ένδυση πολυτελείας. Τα κέρδη προ φόρων παρουσιάζουν μια σταθερή πορεία και διευκολύνουν την άσκηση γενναιόδωρης μερισματικής πολιτικής, συνέπεια της φιλοσοφίας της διοίκησης της Εταιρείας ότι οι εισηγμενες εταιρείες έχουν βασική τους υποχρέωση να ικανοποιούν τους μετόχους τους και με αυτό τον τρόπο να υπηρετούν την διάδοση της μετοχικής ιδέας και συμμετοχής των μικροεπενδυτών, μέσω του Χ.Α., στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Η μελλοντική ανάπτυξη των πωλήσεων θα στηριχθεί και στην εξωστρέφεια του δικτύου των καταστημάτων λιανικής πώλησης της Εταιρείας με το brand VARDAS αλλά και τα λοιπά brands τα οποία διαχειρίζεται η Εταιρεία δεδομένου ότι τα προαναφερθέντα συγκριτικά πλεονεκτήματα του μίγματος του προϊόντος το οποίο με επιτυχία διαθέτει στην Ελληνική αγορά, της δίνουν το δικαίωμα να προσδοκά επιτυχή διείσδυση και στις ξένες αγορές των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης. Ήδη έχουν γίνει πρώτες διερευνητικές επαφές στις αγορές της Πολωνίας , Βουλγαρίας και Ρουμανίας.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.