ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Microland: Εκσυγχρονίζει τα καταστήματά της

19:27 - 15 Δεκ 2005 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Εκσυγχρονίζει τα καταστήματά της με virtual προϊόντα και νέες υπηρεσίες η Microland.
Στα νέα καταστήματα ο πελάτης-επισκέπτης αντί για προϊόντα και προθήκες προϊόντων και βιτρίνες, βρίσκεται μπροστά σε οθόνες Η/Υ, γιγαντοθόνες και χώρους τηλεδιάσκεψης. Μέσα από υπολογιστή μπορεί να επιλέξει το προϊόν που τον ενδιαφέρει, να το δει σε τριδιάστατη μορφή σε γιγαντοοθόνη και τέλος, εφόσον ενδιαφέρεται σοβαρά να συνομιλήσει μέσω τηλεδιάσκεψης με το κέντρο υποστήριξης της Microland, όπου θα τους δωθούν περισσότερες πληροφορίες, λετπομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες κ.λπ. Το κέντρο υποστήριξης λειτουργεί στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, είναι σε on line real time σύνδεση με τα καταστήματα με φωνή και video. Σύμφωνα με τον κ. Αθανασούλη, το κέντρο είναι στελεχωμένο με άρτια και υψηλού επιπέδου καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό, το οποίο διαθέτει εξειδίκευση σε ποικίλους τομείς τεχνολογιών και προϊόντων. «Έχει προβλεφθεί ακόμη και η δυνατότητα να συνομιλήσει με εξειδικευμένο σύμβουλο επί χρηματοοικονομικών θεμάτων, προκειμένου να επιλέξει και τον πλέον συμφέροντα τρόπο πληρωμής των αγορών του», αναφέρει η εταιρεία. To σημαντικό είναι ότι τα virtual καταστήματα λειτουργούν όλο το 24ωρο κάθε ημέρα του χρόνου καθώς πρόσβαση στα προϊόντα (μέσω βεβαίως γιγαντοοθονών) υπάρχει και από το εξωτερικό του καταστήματος, κατά τις ώρες εκτός λειτουργίας των καταστημάτων. Τέλος, ο πελάτης έχει δικαίωμα μετά την αγορά, ν' αξιοποίησει το ίδιο κέντρο για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης μετά την πώληση. Το νέο virtual κατάστημα της Microland, σύμφωνα με τον κ. Αθανασούλη, προσφέρει όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής που μπορεί να φανταστεί ο καταναλωτής. Το συγκριτικό όμως πλεονέκτημα είναι το χαμηλό κόστος πώλησης των προϊόντων το οποίο προκύπτει από το χαμηλό λειτουργικό κόστος του καταστήματος. «Ο καταναλωτής μπορεί να βρει το σύνολο των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας με πολλές εναλλακτικές λύσεις, χωρίς να επιβαρύνεται το κόστος βιτρίνας, πολυποίκιλου stock αλλά και χωρίς η επιχείρηση να επιβαρύνεται με τα αντίστοιχα ρίσκα», είπε ο κ. Αθανασούλης. Τα προϊόντα που αγοράζονται, παραδίδονται στον καταναλωτή σύμφωνα με τους όρους που συμφώνησε, μπορούν να εγκατασταθούν στο περιβάλλον του χρήστη από ανθρώπους της εταιρείας ή και να επιδειχτεί η χρήση τους. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Microland, τα νέα καταστήματα είναι μοντέρνα, φιλικά, άνετα ενώ οι υπάλληλοι μπορούν να προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια στους πελάτες. Το νέο μοντέλο της Microland θα επικοινωνηθεί μέσω εκτεταμένης κεντρικής καμπάνιας, αλλά ταυτόχρονα με την έναρξη λειτουργίας καταστημάτων σε συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο, θα πραγματοποιούνται πληθώρα ενημερωτικών και προωθητικών ενεργειών τοπικού χαρακτήρα, καθώς και συνέργιες με άλλες εταιρίες και οργανισμούς. Μέσα στο επιχειρηματικό σχέδιο για την πανελλαδική ανάπτυξη και διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, έχει γίνει ειδική πρόβλεψη και για την λειτουργία καταστημάτων με το μοντέλο franchise.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.