ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Επιτάχυνση μεταρρυθμίσεων στον τουρισμό ζητούν οι ξενοδόχοι

18:00 - 26 Σεπ 2006 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Οι ξενοδόχοι αναμένουν επιτάχυνση των μεταρρυθμίσεων και των παρεμβάσεων που απαιτούνται για τη θωράκιση του ελληνικού τουρισμού, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών.

Αυτό επισημαίνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων σε ανακοίνωσή της, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού 2006, αύριο Τρίτη.

«Είναι θετικό το γεγονός», αναφέρει η ΠΟΞ, «ότι ο ελληνικός τουρισμός εορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού σε κλίμα ουσιαστικότερης αισιοδοξίας, εν συγκρίσει με προηγούμενες χρονιές».

» Η τρέχουσα τουριστική περίοδος εξελίσσεται ικανοποιητικά και η Πολιτεία έχει δημιουργήσει προσδοκίες στον κλάδο, δείχνοντας να έχει συνειδητοποιήσει τη σημασία του για την εθνική οικονομία, την περιφερειακή ανάπτυξη, το μέλλον της ίδιας της χώρας και το κυριότερο, την ανάγκη ενίσχυσής του και απελευθέρωσης της δυναμικής του» προστίθεται στην ανακοίνωση.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Πολιτισμού, αύριο, Τρίτη, η είσοδος των πολιτών θα είναι ελεύθερη σε μνημεία, οργανωμένους αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, μουσεία και συλλογές που ανήκουν στο Δημόσιο.

Ολοκληρώθηκε η διεθνής διαδικτυακή διαφημιστική εκστρατεία

Στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «It & Me Show» που αφορά στον συνεδριακό τουρισμό και πραγματοποιείται στο Σικάγο από 26 μέχρι και τις 28 Σεπτεμβρίου, συμμετέχει το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης.

Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις που διεξάγονται στις ΗΠΑ. Το υπουργείο εκπροσωπεί ο πρόεδρος του ΕΟΤ Δημήτρης Λαμπαδάριος.

Στην έκθεση το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης έχει περίπτερο 325 τ.μ., στο οποίο μετέχουν 16 ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις και εννέα tour operators της αμερικανικής τουριστικής αγοράς με προγράμματα για την Ελλάδα.

Ολοκληρώθηκε εξάλλου η διεθνής διαδικτυακή διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ, η οποία περιελάμβανε την προβολή της χώρας σε 12 σημαντικές διεθνείς αγορές. Η εκστρατεία ξεκίνησε τον Ιούνιο 2006 και πραγματοποιήθηκε στα διεθνή sites του παγκοσμίου δικτύου Yahoo!, καθώς και στους επίσημους δικτυακούς τόπους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Fifa World Cup 2006.

Στόχο είχε την ενίσχυση της αναγωρισιμότητας για την Ελλάδα, καθώς και την προσέλκυση νέων και υψηλού κοινωνικοοικονομικού επιπέδου τουριστών. Η δράση «Ημέρα της Ελλάδας», που αποτέλεσε διεθνή καινοτομία, διασφάλισε στον ΕΟΤ ταυτόχρονη και αδιάλειπτη 24ωρη διαφημιστική παρουσία, στις πρώτες σελίδες όλων των ευρωπαικών sites yahoo!, για τις χώρες: Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία.

Σε ένα 24ωρο, περισσότεροι από 15.000.000 Ευρωπαίοι επισκέπτες του Yahoo! παρακολούθησαν τα on-line διαφημιστικά μηνύματα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξη και του ΕΟΤ. Παράλληλα, συνεχίστηκε από το υπουργείο η καθημερινή διαδικτυακή προβολή της χώρας σε θεματικές ενότητες υψηλής επισκεψιμότητας, τόσο στο Yahoo! όσο και στις επίσημες ιστοσελίδες της Fifa.

Χώρες προβολής ήταν οι Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, Δανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ρωσία και ΗΠΑ. Περισσότεροι από 27 εκατ. επισκέπτες με προεπιλεγμένα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά είδαν τα διαφημιστικά μηνύματα που πρόβαλαν την χώρα μας.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.