ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Προσεκτικές κινήσεις από Goody's, Γρηγόρη, Simply Burgers και Burgering House

01:59 - 19 Μαρ 2013 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Προσεκτικές κινήσεις από Goody's, Γρηγόρη, Simply Burgers και Burgering House
Επενδύσεις με το σταγονόμετρο έχουν δρομολογήσει την φετινή περίοδο οι όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης.

Γεγονός που οφείλεται στο ασαφές ακόμη τοπίο με το τι μέλλει γενέσθαι με το ΦΠΑ. Πληροφορίες της τελευταίας στιγμής λένε ότι η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε δοκιμαστική μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 23% που είναι σήμερα στο 13%. Το προσωρινό μέτρο δεν ξέρουμε ακόμη αν θα παραταθεί, ωστόσο, αναμφίβολα αποτελεί μονόδρομο για την κυβέρνηση προκειμένου να διαπιστώσει αν η "δοκιμή" αυτή θα βοηθήσει στην αύξηση των εσόδων της που έχουν καταρρακωθεί.
Βεβαίως από την άλλη, οι πρωταγωνιστές του κλάδου παρακολουθούν στενά και τις επιχειρηματικές εξελίξεις στον κλάδο και συγκεκριμένα τις αλυσίδες που κλείνουν καταστήματα -κοίτα ΜcDonalds, αλλά και Food Plus που διαχειρίζεται τα σήματα Pizza Hut και ΚFC- αλλά και τις νέες αφίξεις, όπως η Βluefield Burger από τη Ν. Υόρκη. H οποία έφθασε και στην Ελλάδα αποκτώντας τα δικά της στέκια, αρχικώς στο Ν. Ψυχικό, στη συνέχεια στην Αγ. Παρασκευή και πρόσφατα στην Παιανία, ενώ οι αναπτυξιακοί της στόχοι περιλαμβάνουν τις περιοχές Γλυφάδα, Φάληρο, Πειραιάς, Κέντρο Αθηνών αλλά και Καλλιθέα. Στο πλαίσιο αυτό ενδιαφέρον είναι οι επόμενες κινήσεις που ετοιμάζουν τουλάχιστον οι βασικοί παίκτες της αγοράς τόσο εντός όσο και εκτός των ελληνικών τειχών!

 

Oμιλος Goody's-Everest:

Σήμερα λειτουργούν στην εσωτερική αγορά 150 καταστήματα Goody's και 157 σημεία Everest. To φετινό πλάνο ανάπτυξης των σημάτων στην εσωτερική αγορά, προβλέπει τουλάχιστον 2 νέα καταστήματα για κάθε σήμα.
Eκτός, όμως, από την ελληνική αγορά, ο όμιλος σχεδιάζει να αποκτήσει ακόμη πιο έντονη παρουσία στο εξωτερικό Ηδη λειτουργεί 20 καταστήματα σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Ρουμανία και Αλβανία, ενώ μέχρι το Μάιο του 2013 θα έχει ανοίξει το πρώτο Goody's στη Λευκορωσία, ως αποτέλεσμα MFA που έχει υπογραφεί για Goody's και Flocafé με το σημαντικότερο retail όμιλο της χώρας. Eπίσης βρίσκεται σε τελική φάση υπογραφών με πέντε ακόμα χώρες στη Βόρεια Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη για καταστήματα που θα λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του
Σεπτέμβρη.

 

Simply Burgers:

Ψάχνει συνεργάτες ωστόσο οι δημιουργοί της αλυσίδας Aris Karey και Brian Karey δεν ανοίγουν τα χαρτιά τους. Σήμερα η αλυσίδα αριθμεί 16 καταστήματα, υποβοηθούμενη από την υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και διανομής που λειτουργεί η εταιρεία στο Περιστέρι.

 

Burgering House:

Από το 2005 που εμφανίστηκε στην αγορά η αλυσίδα μετρά πλέον 10 κρίκους οι οποίοι εξυπηρετούν 45 περιοχές της Αθήνας. Πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας είναι η καλύτερη δυνατή κάλυψη της πρωτεύουσας αναζητώντας συνεργάτες σε περιοχές, όπως Πειραιας, Αιγάλεω και Β. Προάστια, ενώ σε πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα στοχεύει και σε πανελλαδική ανάπτυξη.

 

Γρηγόρης Μικρογεύματα:

Ο Όμιλος Εταιριών Εστίασης Γρηγόρης, με 41 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά και περίπου 250 σημεία πώλησης σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Αλβανία και Μπαχάμες, αναπτύσσει δυναμικά δύο επιτυχημένα brand-names «Γρηγόρης Μικρογεύματα» και «Coffeeright». Στο χώρο του franchise η εταιρία μπαίνει το 1994 μόνο με τα καταστήματα «Γρηγόρης Μικρογεύματα», ενώ το 2002 εισέρχεται δυναμικά στο χώρο του καφέ, με την ανάπτυξη και εφαρμογή του καινοτόμου concept city espresso bars "Coffeeright". Το 2004 μετατρέπει όλα τα καταστήματά της σε «Γρηγόρης Μικρογεύματα» & «Coffeeright» και από τότε τα δύο brands συνυπάρχουν στα καταστήματα της αλυσίδας. Αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα snack-καφέ που έχει να παρουσιάζει η Ελλάδα λειτουργώντας 255 καταστήματα (περιλαμβάνονται και τα σημεία του εξωτερικού).

Οι περιοχές που περιλαμβάνοται στα αναπτυξιακά πλάνα του ομίλου είναι οι εξής: Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Χαλκίδα, Θήβα, Λειβαδιά Κόρινθος Λουτράκι, Ρόδος, ενώ σχεδάζει και νέα καταστήματα σε Βαλκάνια & Ανατολική Ευρώπη.Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις πέρυσι ο όμιλος προχώρησε στη δημιουργία ενός νέου consept που εστιάζει στο frozen yogurt. Πρόκειται για το σήμα selatrevo που ήδη λειτουργεί τρία σημεία πώλησης.

 

Food Plus:

Στο πλαίσιο της περιστολής των δαπανών, το 2012 έκλεισε το κατάστημα ΚFC στην Ομόνοια κι ένα σημείο πώλησης στο Γαλάτσι, ενώ ανέστειλαν την λειτουργία τους και δύο σημεία πώλησης Pizza Ηut. Πληροφορίες λένε ότι προγραμματίζεται το κλείσιμο και άλλων καταστημάτων. Πλέον η εταιρεία διαχειρίζεται πέντε καταστήματα KFC και 20 καταστήματα Pizza Ηut.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

 

Τελευταία τροποποίηση στις 10:44 - 19 Μαρ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.