ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Καμπάνια για τους «τουρίστες τελευταίας στιγμής» από τον ΕΟΤ

15:27 - 04 Ιουλ 2013 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Αν θέλεις κάτι πραγματικά, τότε όλο το Σύμπαν συνομωτεί υπέρ σου. Η γνωστή ρήση του Κοέλιο μας έρχεται στο μυαλό, μετά τις πρόσφατες ταραχές σε Αίγυπτο και Τουρκία, που προκάλεσαν αθρόες ακυρώσεις τουριστικών πακέτων προς τις δυο χώρες και δημιουργώντας μια μεγάλη "δεξαμενή" αναποφάσιστων τουριστών που ψάχνουν κάτι άλλο στη Μεσόγειο.

Στο σημείο αυτό έρχεται μια έξυπνη κίνηση από τον ΕΟΤ, που φιλοδοξεί φέτος να σπάσει όλα τα ρεκόρ τουριστικής κίνησης στη χώρα - κι όπως όλα δείχνουν θα το καταφέρει με άνεση, καθώς οι περιστάσεις το ευνοούν.

 

Στοχευμένη καμπάνια, με βασικό όχημα τα συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων και βασική δεξαμενή τουριστών αυτούς που αποφασίζουν την τελευταία στιγμή για τις διακοπές τους βάζει σε εφαρμογή ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Στόχος είναι και οι τουρίστες που είχαν επιλέξει την Τουρκία ή και την Αίγυπτο αλλά προβληματίζονται από τις ταραχές.

 

Σύμφωνα με το tourism lobby, η καμπάνια θα ξεκινήσει πολύ σύντομα. H υλοποίηση των διαφημιστικών ενεργειών αυτό το διάστημα, θα μπορούσε να ευνοήσει και ελληνικούς προορισμούς που έχουν ακόμα περιθώρια απορρόφησης ζήτησης, σε καλές τιμές. Αν ισχύσει και μπορεί να διασφαλιστεί αυτό, τότε θα επιτευχθεί μία καλύτερη κατανομή της φετινής αυξημένης ζήτησης.

 

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κατανομή του σχετικού κονδυλίου θα γίνει ως εξής: Tripadvisor 200.000 ευρώ, lastminute 240.000 ευρώ, Expedia 150.000 ευρώ, ενώ θα περιληφθούν και τα συστήματα επικοινωνίας MSN και Skype, με 60.000 Ευρώ.

Παράλληλα, εγκρίθηκε και ένα ποσό 72.500 ευρώ ειδικά για προβολή μέσω Γαλλικών tour operators όπως οι Look Voyages και TUI France.

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.