ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΣΕΤΕ: 210 οι μονάδες all inclusive στην Ελλάδα με έσοδα 2 δισ. ευρώ

14:26 - 19 Δεκ 2014 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Συνολικό ταξιδιωτικό έσοδο το οποίο αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ επιτυγχάνεται από την πώληση προϊόντων All Inclusive υπηρεσιών στον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με την μελέτη που υλοποίησε το SETE Intelligence. Το καλοκαίρι του 2014 λειτουργούσαν με σύστημα All Inclusive περίπου 210 μονάδες 4 & 5 αστέρων, με 54.705 δωμάτια. Tα ξενοδοχεία αυτά αντιπροσωπεύουν το 2,2% του συνόλου των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας και το 13,6% της συνολικής δυναμικότητας σε δωμάτια.

Οι πελάτες All Inclusive πραγματοποιούν μεταξύ του 10% και 12% του συνόλου των διανυκτερεύσεων, ενώ το συνολικό ταξιδιωτικό έσοδο για την χώρα που προέρχεται από το προϊόν αυτό είναι της τάξεως των 2 δισ. Ευρώ. Από το ποσό αυτό, εκτιμάται ότι η δαπάνη για φαγητό/ποτό που πραγματοποιείται εντός ξενοδοχείων αντί για εστιατόρια/μπαρ εκτός ξενοδοχείων στον αντίστοιχο προορισμό, είναι περίπου 250 εκατ. Ευρώ. Αντίθετα, η κατανάλωση εκτός ξενοδοχείων για αγορές (shopping) σε καταστήματα του προορισμού ανά επισκέπτηall inclusive δεν είναι μικρότερη από το μέσο όρο της αντίστοιχης δαπάνης του συνόλου των επισκεπτών της χώρας και κυμαίνεται στα 144 Ευρώ ανά επισκέπτη.

Το προϊόν All Inclusive αποτελεί παγκόσμια τάση που καλύπτει την ανάγκη των τουριστών να ελέγξουν το κόστος των διακοπών τους. Ως εκ τούτου, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικός ο ελληνικός τουρισμός είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει και το AllInclusive στο χαρτοφυλάκιό του.

Με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική αποτελεσματικότητα του προϊόντος αυτού, αλλά και για να γίνει διεθνώς πιο ανταγωνιστικό, είναι απαραίτητο να σχεδιαστούν προδιαγραφές συνεργασίας με παραγωγούς τοπικών προϊόντων και ένταξης υπηρεσιών φαγητού/ποτού εκτός ξενοδοχείου στο προσφερόμενο πακέτο υπηρεσιών.

Γ. Α.

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.